/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
klap til samsung gået af
Fra : ilgp
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 03-07-14 23:05

Hej. Jeg har en Samsung Galaxy S5. Der hvor opladeren skal sættes i sidder der en klap, eller skulle der sidde en klap. Den er faldet af i dag og det ser ikke ud som om der er noget der er knækket. Er der en som ved om den kan sættes på igen? Vil ikke undvære telefonen på grund af rep. Den er kun 2 mdr gammel. Det er en elendig metode de har brugt for at sætte den fast.
Er der en som ved noget om det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-07-14 23:21

Du kunne jo ligesom spørge hvor du har købt den...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-07-14 02:19

Når bagcoveret tages af kommer batteriet til syne. SIM-kort og MicroSD-kort er der også adgang til her. En tynd membran beskytter de kritiske dele mod indtrængende vand. Stikket i bunden er gemt bag en tynd gummibelagt plastikklap, som man skal passe yderst godt på ikke knækker af.

http://meremobil.dk/2014/04/samsung-galaxy-s5-den-bedste-galaxy/

Prøv support http://www.samsung.com/dk/info/contactus.html

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-14 05:57

Citat
Den er kun 2 mdr gammel.

Så burde garantien vel dække? samt forretningen skal vel ikke beholde den flere dage hvis det bestilles hjem.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 04-07-14 15:06

Og hvis du selv piller mister du garantien. Så tilbage til forhandleren.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 05-07-14 12:07

Tak for svaret mig-selv. Har været i butikken med telefonen. Det er limen som ikke har kunnet holde. Hvis jeg vil have det lavet bliver det på garantien, men skal undvære tlf. mellem 7-14 dage da den skal sendes ind. Der skal tages back up da han ikke vidste om de vil sende mig en ny tlf.
Dette skal bare gøres inden de 2 år er gået. Men da jeg ikke har min tlf i vand eller noget ved jeg ikke om jeg vælger at bruge den som den er. Mange tlf. har jo ingen klap.