/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVDx Error meddelelse
Fra : Trans4M
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 15-06-03 08:56

Jeg har prøvet at lave en back-up af en af mine DVD-film til SVCD formatet med DVDx programmet.
Når jeg starter programmet op,kommer det med følgende meddelelse:

DVDx Error
auth.dll: Can't authenticate drive
Disk may be not locked

Hvad betyder den meddelelse,kan jeg slippe af med den......?
Mit DVD-drev i PC'en er kodefrit,har det noget med det at gøre.....?
Programmet virker fint..men kommer med den meddelelse hver gang jeg starter det.

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 50 point
Dato : 15-06-03 10:48

det er fordi dit drev allerede er unlocked og det er det programmet prøver på
så det betyder ingenting

du kunne jo prøve at omdøbe denne fil auth.dll til auth.dl1
det virker på nogle drev

Godkendelse af svar
Fra : Trans4M

Dato : 22-06-03 07:51

Tak for svaret technet.