/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP Deskjet 940 og udskrivning
Fra : ingelein
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 22-06-14 15:09

Hej
Jeg er træt af manualer med bittesmå typer og vil gerne downloade og printe denne manual
http://download.support.nokia.com/ncss/PUBLIC/da_DK/webpdf/100000313146/Nokia_520_UG_da_DK.pdf

Men hvordan får jeg den printet i en større størrelse. Hvis jeg vælger tilpas til siden, er der stadigvæk små typer og masser af luft til alle sider.
Ingelein

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-06-14 15:52

Du kopierer teksten over på et Word dokument i den størrelse du ønsker teksten...

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 50 point
Dato : 22-06-14 17:12

Hvis du klikker på Egenskaber eller opsætningen inde i printermenuen, kan du muligvis finde hvor der står: Brugerdefineret menu, så udskriften til f.eks 800% - prøv så at udskrive en enkelt side for at se om størrelsen er ok, ellers er det op eller ned på % satsen

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-06-14 17:18

Hej Clou
Jeg har lige kigget i printermenuen og kan se at jeg under avanceret kan skalere til ønsket størrelse. Der sker jo desværre også det at Indholdsfortegnelsen ikke længere passer. Det må jeg lige lege med så jeg får max størrelse med rigtige sidetal.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-06-14 17:19

Jeg glemte at skrive at jeg er nødt til at gemme pdf. filen og lukke den op igen for at jeg kan få de nævnte printermuligheder. De ligger ikke i den downloadede fil.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-06-14 09:56

Tak for svaret clou.