/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
jagt på personer i det danske system (ad
Fra : intercoasen
Vist : 190 gange
20 point
Dato : 22-06-14 13:43

Hej Hvad skal man gøre når det danske system jagter personer der er clairvoyante . der bliver mediteret på en bla. samtidig med at man bliver jagtet af det korupte system omkring Nykredit og man har oplysninger der kan forbinde dem til kriminellitet , og man har givet oplysninger som er blevet brugt pga. div. overfald på ansatte . samt grafiiit , og hiijaking af hjemme side

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 22-06-14 14:01

Kan du omformulerer spørgsmålet så jeg evt. kan forstå det?
MV2

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-14 14:10

Citat
Hvad skal man gøre når det danske system jagter personer der er clairvoyante

http://www.emu.dk/modul/heksejagt-film

Kommentar
Fra : poten

Dato : 22-06-14 16:04

Citat
Hej Hvad skal man gøre når det danske system jagter personer der er clairvoyante

Hvad er det for et dansk system du her omtaler?

Jeg tror du trænger til at tale med det psykiatriske system i stedet for...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-14 17:31

...eller blive ædru!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-14 17:33

Detlyder jo som "mig-selv", disken eller hvad han nu kalder sig, på en dag hvor det er gået galt!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-14 18:16

Citat
Hvad er det for et dansk system du her omtaler?

Personligt har jeg ikke nævnt den sætning - for god ordens skyld.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 23-06-14 09:36

Tal med en god psykolog. Han vil forstå dig!