/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sidetal mangler ved udskrift, Word
Fra : Toupie
Vist : 646 gange
500 point
Dato : 05-06-14 16:11

Hej

Jeg er i gang med et Word dokument med sidetal i bunden. Når jeg printer ud, bliver disse halveret så man ikke kan se sidetallet og det er lidt øv da det gerne skulle se proff ud

Har prøvet med både alm. margener og smalle margener.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

// Toupie

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 510 point
Dato : 05-06-14 16:59

Du er inde på noget. Du skal justere teksten højere op på siden.

Selvom du retter margener påvirker det ikke sidehoved og sidefod. Ikke i min word version.

Den hurtige måde er at gå ned og redigere i sidefod, og efter sidetal bare trykke et par gange på enter, og lave noget luft sådan sidetallet kommer et par linier højere op.

Hvis du har den nyeste word er det meget let at rette på den rigtige måde.
Her justerer du blot sidehoved til at begynde længere oppe på siden.
http://i.imgur.com/UKYXopN.png

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 05-06-14 20:16

Tak katekismus, det var da lige det svar jeg havde brug for Det virkede med "enter knappen" tusind tak

// Toupie

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-06-14 20:19

Selv tak, - dejligt at kunne hjælpe