/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
yves Rocher
Fra : Helle10
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 21-05-14 07:58

hej

Ved ikke helt hvor jeg skal stille dette spg. men prøver her.
jeg har i lang tid brugt Exuviance ansigtsprodukter - serum,øjne,dag og nat og det er super godt, men koster jo også spidsen af en jetjager.
Jeg har før kigget på Yves Rochers produkter til 'voksen hud' ;) og de lyder jo gode.
Er der mon nogen her som har erfaringer, gode som dårlige?
http://www.yves-rocher.dk/control/product/~category_id=1100/~pcategory=1000/~product_id=74119?cmSrc=Category fx disse

tak :D

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 21-05-14 08:40

Hej Helle10, jeg forstår ikke dit spørgsmål,
du skriver at du bruger Exuviance ansigtsprodukter-serum,øjne,dag og nat og det er super godt,men koster spidsen af en jetjager.
Du har før kigget på Yves Rochers produkter til "voksen hud" og de lyder jo gode.
Du havde vil ikke regnet med at de ville fortælle deres kunder at det var dårlige eller ikke har nogen virkning?
Jeg mener ikke at der findes nogen undersøgelse der siger at det virker mod de ting de hævder, derfor er du nød til at bruge det du "føler" virker på dig fordi disse undersøgelser ikke kan bevise at det virker, så det er simpelthen et spørgsmål om tro og tro kan jo flytte bjerge.
alan57

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 21-05-14 09:12

Hej , nej det var ikke den vej rundt jeg mente, tænkte om nogen herinde brugte produkterne og kunne anbefale dem... Eller måske bruger andre serier som de er glade for.
Alle producenter vil naturligvis anbefale deres eget

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 21-05-14 09:32

Hej ok så har jeg misforstået det.
alan57