/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SD kort er beskadiget
Fra : miss-tk
Vist : 458 gange
30 point
Dato : 20-05-14 08:47

Min galaxy s4 løb tør for strøm, og nu skriver den at sdkort er beskadiget og det skal formateres.
Er der nogen måde jeg kan redde min billeder? Det er alle dem af min datter, så vil helst undgå at miste dem.

Har forsøgt at sætte telefonen til computeren .

Undskyld de få point, men har ikke flere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-14 09:18

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 40
- Annullerede 30
- Slettede 0
Ialt 71

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 40 point
Dato : 20-05-14 09:19

Hvis du har sat telefonen fornuftigt op kan du via computeren finde alle dine billeder på dropbox.

ellers skal du - med adapter - sætte kortet i en computer og bruge et af de mange programmer, som kan redde billeder fra enheder med fejl i formatet.

Søg under filerecover.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-14 10:21

Du skal tage SD kortet ud af telefonen og sætte kortet i en kortlæser som sættes til computeren, brug så et program som for eksempel Recuva som er meget nem at bruge, også for brugere som ikke har IT som deres stærkeste side

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-05-14 10:38

Jeg har dog -ærgerligt- oplevet et kort i et fotoapparat, som pludselig holdt op med at fungere. Ingen billeder kunne reddes .

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 20-05-14 19:12

Citat
Kommentar
Fra : Er ikke onlineTeil Tre stjerner

Dato : 20-05-14 09:18
Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 40
- Annullerede 30
- Slettede 0
Ialt 71

Hvad er din pointe?
Ja jeg har annulleret spørgsmål - men det har der jo været en grund til.

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 20-05-14 19:14

Tak for svaret transor.