/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Lån af en privat
Fra : marqdrup
Vist : 679 gange
50 point
Dato : 18-05-14 13:53

Hej .....Nogle der ved hvor man kan låne penge af en privat person. Hvorfor har ikke nogle andre muligheder...Og ja ikke på hvidt papir.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 14:06

Din familie.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 14:09

Ikke en mulighed desvære ....

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-14 14:10

Så skal du til lånehajerne, og SÅ kommer du til at betale.

Hvad skal pengene bruges til?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-14 14:11

Glem det!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-14 14:13

Du har jo prøvet før http://www.kandu.dk/Spg170085.aspx

Så annullere du blot dette spørgsmål også og se så at blive voksen...

Godkendelse af svar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 14:13

Tak for svaret Bille1948.....De skal bruges til en rejse i 3 uger

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 14:17

Du må ud og gå med aviser og spare op til den rejse.

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 14:22

ikke en mulighed men tak for svaret

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 14:24

Så find på noget andet at lave, for du er nødt til selv at tjene de penge.

Hvordan skule så ellers kunne betale dem tilbage?

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 14:33

I rater ....med noget af det der tikker ind hver den første .

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 14:38

Så start med at spare op af det, så finder du også ud af, hvor meget du "evner" at lægge til side hver måned for stadig at "overleve".

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 14:41

¨Du har helt ret.....Men har brug for at springe et par led over....derad spørgsmålet. Og nej ikke tilbagebetalingen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-05-14 14:45
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 14:50

Hvis ikke du er i stand til at spare op ud af de midler du nu optjener, vil du jo heller ikke være i stand til at betale et lån - med renter - tilbage igen.

Når du ikke er stand til at yde en ekstra indsats, for noget du gerne vil, men bare "springer over, hvor gærdet er lavest" viser du jo ikke jo ikke initiativ og gå-på-mod.

Hvordan skal en långiver have tillid til sådan en person?

Kommentar
Fra : marqdrup

Dato : 18-05-14 15:16

Så det du siger er at du har sparet op til alt du har købt ? Tillykke med det . Yde en ekstra en sats og gå-på-mod er stærke ord at for pålagt fra en der ikke kender noget til mig. Det drejer sig om et lån ..hvis du prøver at lave en psykolog profil lykkes det ikke særlig godt. Men tak for visdomsordene

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-05-14 16:53

Se at få forhøjet kontanthjælpen. Du er sikkert i forvejen vant til at leve for andres penge.

Citat
.....De skal bruges til en rejse i 3 uger

Så på med klap for øjet,kunstig træben,og højre arm skjult under jakken. Så er der nok en barmhjertig Samaritan,der hopper på.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-05-14 17:01

Jeg skrev mit indlæg ud fra de input, du selv havde givet. Sværere er det ikke.