/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Installering af Adobe flash player
Fra : tomsen2004
Vist : 470 gange
500 point
Dato : 14-05-14 09:59

Jeg har installeret Adobe Flash Player med succes får jeg at vide, men når jeg skal se en filmsekvens f.eks. fra DR/2 kan den ikke vise den. Jeg får at vide der skal være en version 10 eller nyere. Den jeg har installeret ér version 13.
Jeg har prøvet at afinstallere den i kontrolpanelet og der efter geninstalleret den, men lige meget hjælper det.
Hvad kan jeg gøre????

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 510 point
Dato : 14-05-14 10:05

Hjælpen er muligvis her

http://helpx.adobe.com/flash-player.html

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 14-05-14 11:04

Tak for svaret katekismus.

Hvor er det enkelt når man ved det. 1000 tak. Tak er kun et fattigt ord