/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Signatur i mails
Fra : axelbjarne
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 12-05-14 12:08

Kan man oprette en signatur i Windows Live Mail gratis....

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-05-14 12:48
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-05-14 12:52

Ja det kan du, klik på Fil og på Indstillinger, klik på E-mail og klik på fanebladet Signaturer,
Der kan du oprette en signatur og indstille at signaturen skal med alle nye mails

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 12-05-14 13:08

Det kan du let. Du skal bare Vælge "Indstillinger>Signatur".

Du kan også vælge om signaturen skal på alle udgående mails som standard eller om du vil vælge det for hver enkelt mail.

Kommentar
Fra : c2357

Dato : 12-05-14 13:12
Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 12-05-14 15:30

Det kan jeg ikke få til at fungere, det virker lige ud af landevejen men jeg kan ikke hitte ud af det..fandens...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 12-05-14 15:35

Når jeg trykker på indstillinger får jeg 4 valg muligheder...
.
Send senere

Krypter

Signer digitalt

Tegnsæt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-14 17:26

Øhh kan du ikke bruge det jeg sendte til dig for 2 dage siden!

Her er en prøve på signatur, du skal oprette en mappe på C drevet der hedder Signatur,
så stien bliver C:\Signatur, der gemmer du de to filer ved at højreklikke på dem og vælge Gem som...

Så skal du angive en signatur i Indstillinger, klik på Fil > Indstillinger > e-mail...i vinduet der åbner klikker du på fanen Signaturer, i punktet Signaturer klikker du på Ny,
og under punktet Rediger Signaturer klikker du på Fil så den markeres,
nu skal du finde den gemte fil, klik på Gennemse og navigér til C:\Signatur,
i feltet nederst til højre står der Tekstfiler, klik på den og ret den til HTML-filer,
så dukker signatur1.htm op, klik på den og klik så Åbn,
klik så på Benyt som standard, og så på OK, hvis det nu er lavet rigtigt så skulle der gerne
komme en signatur på næste gang du skal lave en ny mail!

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 12-05-14 17:41

Det kører lidt på lodde og trisser, den skide ryg, gør bare nas...og kræftafdelingen "tvang mig til Odense, ved at sige, om jeg ikke var interesseret i, at få at vide, hvad de kunne hjælpe mig med". Jeg skulle bare have været kontrol med lungekræften, så jeg synes det er gevaligt frækt, at opføre sig på den måde overfor patienter. Kun fordi min egen læge, mente det kunne have noget at gøre med min lungekræft, at min ryg blev undersøgt det samme sted. Skulle gentligt have været undersøgt på en rygafdeling.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-14 20:21

Vi bærer over med dig hvis du er lidt ved siden af. Synes godt nok du rammer lidt galt en gang i mellem. Det gør Klaudi nok også. Jeg glemmer ham også sommetider. Men det kun Demens lite.
held med det få det bedste ud af det. hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 12-05-14 21:49

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : Klaudi