/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nu vil jeg gerne høre, hvad I synes om
Fra : axelbjarne
Vist : 436 gange
500 point
Dato : 24-04-14 15:05

Nu vil jeg gerne høre, hvad I synes om denne computer. Jeg har fået en ven til at købe den. Jeg synes det lyder rigtigt fint, hvad de skriver om den.

http://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/computere/stationaere-computere/asus-m11bb-nr017s

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 510 point
Dato : 24-04-14 15:38

Tjahh! En i følge specifikationerne OK maskine, alt efter, hvad man skal bruge den til. En vigtig ting jeg synes der mangler er oplysningen om dedikeret grafik RAM.
En gamer PC er det i hvert fald ikke.
http://www.cpu-world.com/Compare/284/AMD_A8-Series_A8-6500_vs_Intel_Core_i5_i5-3330.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-04-14 16:35

Det er ellers nogle fede renter de tager.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-14 16:46

Citat
Det er ellers nogle fede renter de tager.

Meget normalt for kviklån, L`Easy m.fl...........månedsgebyrerne overstiger sommetider rentebeløbet og kan ikke fradrages.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-14 17:00

Citat
Det er ellers nogle fede renter de tager.

Køb een...betal for to.
Det har altid været dyrt,at være fattig:
Citat
Samlet beløb, der skal betales tilbage er kr. 5777 – 7811.

Kan godt forstå at denne passus,er nedtonet.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-04-14 17:17

Hvem nævner afbetaling - det er bare en mulighed som siden tilbyder.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-04-14 17:22

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-04-14 17:49

Citat
Hvem nævner afbetaling - det er bare en mulighed som siden tilbyder.

Kunne måske misforstås. Jeg tror ikke axelbjarne,har benyttet "tilbuddet".

Det var bare een,af de daglige "lempelige vilkår",jeg refererer til. Undskyld.

M.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 25-04-14 03:41

Min ven har betalt kontant for computeren. Synd for de mennesker, der skal betale horrible renter.