/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Ekskærester fra helvede
Fra : Andersdall
Vist : 208 gange
10 point
Dato : 23-04-14 14:01

Hejsa

Jeg arbejder på et produktionsselskab, hvor vi er ved at udvikle på et program om ekskærester.

Vi leder i øjeblikket efter piger og drenge som har dårlige erfaringer med ekskærester. Det kan være din ekskæreste skylder dig penge, eller har chikaneret dig gennem en længere periode.

Hvis du har lyst til at fortælle din historie eller kender en der måske har lyst, må du meget gerne kontakte mig på følgende mail: andersd@gong.nu.

Anders

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-14 15:22

Hr. Andersdall ->
Citat
...dårlige erfaringer med ekskærester

???
ALLE ..har sgu da haft problemer med X-Kærester
...ellers var de for dælen da ikke bleven X'ere !!!
Bekendelses-litteratur ..er BIG business. Læs: Se & Hør, Kig Ind ..og;
..hvad 'Sladderspalterne' nu ellers udgives som?
..eller få en Facebook profil

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-04-14 15:26

Ps. Det eneste man skylder en X ???

..er RESPEKT !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 24-04-14 21:06

Lidt erfaring har man da

Vi kan evt. aftale et møde, for at høre hvordan det du agter at producere og dets forventede indtjening, kan udmøntes i et honorar til undertegnede for deltagelse i undersøgelsen :)

Finn