/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke indstaller Office 2010
Fra : Dieter
Vist : 1219 gange
200 point
Dato : 18-04-14 18:15

Jeg får følgende melding når jeg vil installere
Windows Office til hjemmet og firmaet 2010:

Unfortunately, we are not able to process your request due to U.S. trade restrictions. We are sorry for any inconvenience.

Dett tiltrods for at jeg har en gyldig "Produkt Key
og har kunnet installere på en af vore andre Pc er.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-04-14 18:21

prøv at læse denne side: http://techlogon.com/2012/08/30/beware-microsoft-office-2010-product-key-card-bargain/
Det kan måske være svar på dit problem.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-04-14 18:37

Der er sandsynligvis forskel på sprogversionen på de 2 pc'r. Prøver du at installere en engelsk version office på en dansk Windows?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-04-14 18:56

Kan det være fordi den er registreret mere end? X antal gange, så skal du sikkert have en ny licens.

Ellers kontakt microblød

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-04-14 10:39

Brassovitski :
Jeg prøver at installer den danske version på min danske PC.
Men jeg tror det hele bunder i at jeg har fået Office 2010 af en kontaktperson som jeg ikke har forbindelse til længere. O selve CD ROM har jeg mistet. Så jeg har kun Produkt keyen tilbage.
Mon det er årsagen ?

Så har jeg været på nettet og prøvet at finde en Office Pakke 2013 til rimelig pris. Mon det vil hjælpe mig ?

mig-selv :
Ja jeg har prøvet at installere den flere gange !

IBM760 :
Jeg er IKKE så god til engelsk at jeg forstår det hele rigtigt.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-04-14 10:53

UPS UPS:
Har lige set at man for Office Pakken 2013 skal betale for hvert år. Det er jo ikke til for mig.
Hvad kan I så anbefale mig?
Er jeg nødt til at købe en ny Office 2010 ?
Hvad sker der h vis jeg downloader en prøveversion ??

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-04-14 11:04

Et spørgsmål mere:
Jeg har set at Office Pakken 2010 er NOGET billiger hos eBay i Tyskland. Men sker der noget uheldigt (ud over sproget som jeg beherske flydende ) når jeg installere den på min PC ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-14 11:31

Går ud fra du sagtens kan installere en ´tysker´ mange bruge den Engelske udgave istedet for den danske, eneste ulempe kan være deres tyske æ- ø - å - u.
Ellers kunne du bare hente en DK udgave, der ligger så mange på nettet.
Citat
selve CD ROM har jeg mistet

Hvad er det så du prøver at installere? siden fu får meldingen:
Citat
Jeg får følgende melding når jeg vil installere
Windows Office til hjemmet og firmaet 2010:

Unfortunately, we are not able to process your request due to U.S. trade restrictions. We are sorry for any inconvenience.

https://www.google.dk/search?q=download+microsoft+office+2010&hl=da&gbv=2&oq=download+microsoft+office+2010&gs_l=heirloom-serp.1.0.0l10.11544.15429.0.18018.11.10.1.0.0.0.94.919.10.10.0....0...1ac.1.34.heirloom-serp..0.11.934.bwgTuAtQUhY

https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=ioffer&gbv=2&oq=ioffer&gs_l=heirloom-hp.1.0.35i39j0l9.1451.2871.0.4711.6.6.0.0.0.0.94.545.6.6.0....0...1ac.1.34.heirloom-hp..0.6.545.93kQ9GYRXVw

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-14 11:32

Citat
Hvad sker der h vis jeg downloader en prøveversion ??

Den burde du kunne aktivere, med din licens.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-04-14 11:35

NB, kan du ikke finde en udgave hos MS, så har jeg en Pro udgave liggende du gerne må få = uden Licens

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-14 12:47

Du kunne måske bruge den gratis Libre Office, som snakker sammen med Microsoft office.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-04-14 16:54

Hej til alle.
mange tak for jeres fyldestgørende svar. Er først lige kommet hjem fra Aalborg. Derfor har jeg ikke svaret før.
Skal lig gå i tænkeboksen med hensyn til min beslutning.

Indtil videre: God påske til jer.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-04-14 20:27

Citat
Unfortunately, we are not able to process your request due to U.S. trade restrictions. We are sorry for any inconvenience.
. Denne besked fortæller jo helt klart at der er en konflikt mellem den installations DVD/licens og sproget på din maskine.

Citat
Windows Office til hjemmet og firmaet 2010

Jeg har en installations DVD til MicroSoft Office Professionel Plus 2010, men jeg er ikke sikker på at du kan bruge din licens til denne.

Umiddelbart vil jeg mene at du bør kontakte MicroSoft Danmark og forklare dem problemet. De kan tjekke om din produktnøgle er aktiveret i forvejen. Det kan måske tænkes at personen du har fået koden af, selv har aktiveret den? Hvis du er helt sikker på at du er den eneste der har ret til at bruge koden du har, kan Microsoft sende dig en ny installations DVD, det bliver nok billigere end at købe en ny.
http://www.microsoft.com/da-dk/om/ . Kig i højre menuen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-04-14 15:23

Hej Brassovitski:
Jeg er enig med dig. Det også derfor jeg prøver at få en ny Office Pakke. Det er bare lige med at beslutte sig endegyldig. Det mangler endnu.
Jeg vil gerne gå sikkert. Er jo også pensionist. Derfor tænker jeg på omkostningerne.

Du nævner "din licens". Det er nu ikke min. Jeg fik for langt tid siden foræret en CD rom med Office 2010. Det skrev jeg også om den 19-04 - kl. 10:39. Du har også læst det, kan jeg se.

Efter påske vil jeg kontakte Microsoft.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-04-14 16:39

Der er forskel på om computeren er en 32 eller 64 bit - Officepakken 2010 kan kun bruges til den bit man har på computeren, den melder fejl hvis du prøver at installere f.eks. en 64 bit på en 32 bit computer.

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-04-14 17:18

UPS Clou,
jeg ved ikke om den Office pakke jeg har prøv et at downloade er 32 elle 64 bil.
Min PC har 64 bit

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-04-14 17:32

Jeg synes nu Microsoft er styg.
Har været på
http://www.microsoft.com/business/da-dk/Support-og-downloads/Sider/Downloads-og-gratis-proveversioner.aspx
og tastet mig ind på : gratis Microsoft Office til Hjemmet og Firmaet 2010 .Hent en gratis 60-dages prøveversion.
Had kommer frem ? Prøv Office 365 Home

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-04-14 18:23

Citat
Der er forskel på om computeren er en 32 eller 64 bit - Officepakken 2010 kan kun bruges til den bit man har på computeren, den melder fejl hvis du prøver at installere f.eks. en 64 bit på en 32 bit computer.
det er swå IKKE korekt. http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/vaelge-32-bit-eller-64-bit-versionen-af-microsoft-office-HA010369476.aspx

Citat
Som standard installerer Microsoft Office 2010 32-bit versionen af Office 2010, selvom computeren kører en 64-bit udgave af Windows.

Vigtigt! 32-bit versionen af Office 2010 anbefales til de fleste brugere, fordi den forhindrer potentielle kompatibilitetsproblemer med andre 32-bit programmer især tilføjelsesprogrammer fra tredjepartsproducenter, der kun er tilgængelige til 32-bit operativsystemer.

Sådan!!! Selvfølgelig melder installationen fejl når du vil installere en 64 bit version på en 32 bit maskine!! Det er logik for høns, men den anden vej er der overhovedet ingen problemer.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-04-14 18:26

Nederst på denne side, bør du kunne hente en Sikkerhedskopi af Office 2010 og 2007 - men umiddelbart kræves der den tilsvarende produktnøgle.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-04-14 19:43

Undrer mig - for jeg fik i første omgang en Officepakke beregnet til 32 Bit, men jeg kunne IKKE installere den på min 64 Bit pc - men efter køb af programmet til 64 Bit, så var der ingen problemer - men ok, når de skriver det de gør, må det jo være rigtigt!

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 20-04-14 23:31

Hi,
så lykkedes mig at downloade en Office 2010 og den accepterede den produktnøgle jeg har !!

MEN der er en hurdle på OUTLOOK:
Når jeg åbner den kommer der en melding som følger:

The file
C:/users/horst.Acer.PC/Appdata/local/Microsoft/Outook/Outlook.pst
can not be fond.

Men jeg kan heller ikke finde den !!
Når jeg søger det hele igennem , stopper den ved Microsoft !?

Skal lige bemærke at jeg skriver forkert / - skråstregen skal være omvendt - Det kan jeg bare ikke lige finde ud af - beklager.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-04-14 23:40

Hvilken udgave af Office 2010 har du hentet. Er det den professionelle udgave eller er det Office til hjemmet og Studiet. Outlook findes ikke i udgaven for Hjemmet og Studiet!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-04-14 08:31

Lidt underligt. pst filen oprettes normalt når du opretter første konto i outlook. Hvis du har gemt en .pst fil skal du lægge den ind på standard placeringen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-04-14 10:09

IBM760:
Den hedder bare : Office 2010

Brassovitski :
Jeg kan slet ikke komme ind i OUTLOOK. Når jeg åbner OUTLOOK kommer den meddelelse om manglende .PST

Men i LANG tid blev ved ny installering af Office pakkerne også overført alle mine gamle E-filer, konto og alt andet.

Jeg overvejer at slette ALT fra PC en og starte med ny installering af Windows 8.
Men hvordan skal jeg så gå frem ?
Min PC er partioneret til 3 drev.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-04-14 13:39

Manglende .pst fil ved opstart tyder på at der er gået noget galt med installationen. Indsæt installations CD'n, når menuen kommer frem, så vælg punktet "Reparer, o se om det kan redde installationen.
Jeg har selv lige bøvlet rundt med Outlook installationen på en helt ren Windows 7 maskine.
Jeg kan fortælle dig at en afinstallation og geninstallation af officepakken IKKE hjælper spor. Der bliver åbenbart gemt nogle filer i systemet, så du bare hænger i den samme fejl hele tiden.
Fra Windows Vista og op efter ligger .pst filen i mappen Outlook-filer. Så kopier en .pst fil fra en maskine, hvor Outlook kører og læg den i denne folder, så burde du kunne åbne Outlook, du får så godt nok E-mails osv. med, mage til den anden maskine. Det kræver så lidt oprydnng.
Her er måske noget du kan bruge:

http://www.msoutlook.info/question/827

http://support.microsoft.com/kb/287070/da

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-04-14 16:36

Hej Brassovitski,
tak for hjælpen en gang til.
Først : Jeg har ingen installations CD. Jeg har bare downloaded et gratis program -( Office 2010)fra internettet.
Når jeg åbner Outlook kommer kun beskeden om manglende .PST. Ellers vises der ingenting.
Det med de gentagene gemte filer vil jeg prøve a undgå ved installere Windows 8 igen.

Men føler mig lidt usikker ved de. Se hvad jeg skrev i nat til dig.

Jeg takker også for at du har send 2 filer. Dem vil jeg se på når jeg har fået mere t vide af dig.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 21-04-14 17:12

Igen Hej Brassovitski,

Jeg har set at man skulle opgive et (jeg tror det var følgende) kontonavn.
Det gjorde jeg så og vupti så kørte OUTLOOK.
MEN jeg kan ikke finde noget angående oprettelse af en brugerkonto ?
Forstår du det ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-04-14 17:17

Jeg synes en geninstallation fordi det ikke lykkes at installere Outlook, er et lidt drastisk skridt.
Jeg synes du skal prøve at finde .pst filen, på maskinen og så erstatte den med en fra en anden maskine.

Citat
Men i LANG tid blev ved ny installering af Office pakkerne også overført alle mine gamle E-filer, konto og alt andet.
og hvor skulle installationen så kende dem fra????
Har der været en Office installeret på maskinen tidligere?

En lidt nørdet metode til at finde .pst standardplaceringen er at søge i registry, men det er ikke så enkelt, og specielt skal man passe på ikke at ændre noget.

Hvis der er Winows 8 på maskinen, så prøv at skrive .pst i søgefeltet, og se om der bliver fundet noget.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-04-14 09:44

Nu har jeg set at man godt kan installere en konto. Men det er noget omstændeligt. Jeg vil se om jeg ikke kan få en dansk udgave. -Den jeg har downloaded er på Engelsk. Det er ikke lige det bedste sprog for mig.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-14 12:01

OK! Det undrer mig faktisk at du kan bruge en dansk kode til en engelsk udgave.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-04-14 12:44

Brassovitski :
Jeg beundrer DIG FOR AT DU HAR SÅ MEGEN TÅLMODIGHED MED MIG.

Nu har jeg slettet programmet.
Jeg vil godt kontakte Microsoft via en facilitet hvor man kan kommunikere direkte. Kan bare ikke finde den !

Jeg vil spørge om man ikke kan få den Produkt keY JEG HAR GTIL AT VIRKE IGEN.

Alternativ er at downloade en anden DANSK version af Office 2010.
Har bare ikke kunne finde den endnu -

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-14 15:59

Jeg synes helt klart et telefonopkald til Microsoft eller en E-mail, hvor du skriver at du har en produktkode til Office 2010 (den komplette betegnelse), og har mistete din installations DVD, så vil jeg tro de kan hjælpe dig, hvis de vil. Jeg har haft fat i dem et par gange og har hver gang fået rigtig god hjælp. Skriv til danmark@microsoft.com, det er kundeservice og bed dem evt. videresende til supporten. Eller prøv evt. at ringe på Telefon: 82 333 100 (man-fre kl. 8.30 - 17.00.
Er du sikker på at den korrekte betegnelse på Office pakken er Windows Office til hjemmet og firmaet 2010?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-14 16:00
Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 22-04-14 18:25

Hej Brassovitski,
J3eg har prøvet at ringe i dag. Men det var som om det var håbløst at komme igennem. så jeg prøver igen i morgen.
Jeg HAR den korrekte betegnelse på Office pakken = Windows Office til hjemmet og firmaet 2010?

Nu ( kl. er 17:51 )prøver jeg også:
http://www.office.com.
Det samme som jeg har oplevet før sker - der henvises kun til Office 365.

http://office.microsoft.com/da-dk/products/microsoft-office-2010-sikkerhedskopi-FX101828860.aspx : har jeg prøvet FLERE gange at bruge den. Der kommer den beskrevne afvisning hver gang !
Se den her:
•(2KTVM-6R68W-FRMMC-JFY2V-3H9VX) Den angivne produktnøgle til Office 2010 er tilknyttet et produkt, som ikke er berettiget til gratis hentning. Angiv produktnøglen igen, og prøv igen, eller kontrollér listen over berettigede produkter. Hvis dette ikke løser problemet, kan du overveje at hente en gratis prøveversion eller købe Office 2010-produkter på http://www.office.com.

Nu skriver jeg til : danmark@microsoft.com (Kl. er nu - kl. 18:23) sendt fra min kones 'PC

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-04-14 21:08

Jeg håber virkelig at det lykkes for dig.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 24-04-14 16:47

Hej Brassovitski ,
Nu har 3 gange skrevet til Microsoft. Har ikke endnu fået et svar !

Har prøvet at installere min gammel Office professional edition 2003.
Exel og Winword virker.
Men når jeg åbner Outlook kommer følgende melding:
Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Filen MAPI32.DL er beskadiget eller n forkert version. Et andet meddelsesprogram er muligvis installeret. Geninstaller Outlook.

Jeg har slettet programmet og geninstalleret. Det hjalp ikke.

Kan du greje hvad jeg så skal prøve ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-04-14 23:23

Citat
Et andet meddelsesprogram er muligvis installeret. Geninstaller Outlook.
Mojn, dette tyder på at der er nogle rester efter Outlook/Office 2010 installationen. Det er noget skidt at blive ved med at installere/afinstallere og geninstallere, der bliver altid noget skidt hængende, som næsten ikke er til at komme af med.
Du skal afinstallere, og så finde et gendannelsespunkt før du startede alle de mislykkede installationsforsøg, og gendanne maskinen til dette tidspunkt, så burde registreringsdatabasen være nulstillet. Så afventer du svar fra Microsoft, og prøver at geninstallere din Office 2010. Hvis denne installation også mislykkes, kan du forsøge at afinstallere pakken igen med Revo Uninstaller, det er et program, der efter installationen kan søge efter efterladte indstillinger, filrester osv. og fjerne dem. Jeg tror alle dine problemer skyldes 2 ting. 1. Du har ikke haft den rigtige installationsfil /DVD fra starten, en som ikke passede til din kode. 2. Der er nogle gamle installationsrester efter en tidligere installation.
Har du hentet den rigtige sikkerhedskopi til din Office på det link jeg tidligere henviste til?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 24-04-14 23:25

Citat
Dett tiltrods for at jeg har en gyldig "Produkt Key
og har kunnet installere på en af vore andre Pc er

Kom lige til at tænke på denne, er der stadig en installation på en anden maskine?
Hvis din kode, kun gælder til en enkelt PC, kan du kun have Office pakken installeret på en PC af gangen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-04-14 10:49

Hejsa Brassovitski,
rigtig mange tak for dine tips. Nu skal jeg godt nok lave noget i haven, men jeg vil snarest gå i krig med de ting du har anbefalet.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-04-14 15:55

Jeg er flow, men kan ikke finde ud af hvordan man kommer ind på gendannelsespunkter. Havde ingen problemer med Windows 7. Men nu må jeg melde pas.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 26-04-14 18:44

Hej Brassovitski,så er jeg takket dig igen på hjemmebane.
Jeg benyttede Revo Uninstaller til at slette en del programmer TOTALT. Dette programer er jo NOGET bedre end IObitUninstaller som jeg brugte indtil nu.
Jeg kunne installere "Office for home and business 2010 professionel" uden problemer. Lidt underligt at min kode nu kunne godkendes .
Det er godt nok den engelske udgave men det betyder ikke noget for mig.

Så mange tak for al din hjælp

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-04-14 23:46

Hejsan
Når det nu er en engelsk udgave, hvordan så med danske bogstaver?

Jeg vil mene at hvis du bruger dette link til at hente en sikkerhedskopi, får du den sprogudgave der svarer til din kode, hvis altså ikke der er en mulighed for at vælge sprog.

http://office.microsoft.com/da-dk/products/microsoft-office-2010-sikkerhedskopi-FX101828860.aspx

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-04-14 23:47

Beskeden du fik helt i starten tyder jo også på at det er en engelsk udgave.
Citat
Unfortunately, we are not able to process your request due to U.S. trade restrictions. We are sorry for any inconvenience.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 27-04-14 10:05

Verden er underligt. af Office 2010 Den gamle udgave jeg havde a Windows 2010 VAR på dansk.
Så er det jo underligt at jeg kunne etablere den Windows 1010 udgave på engelsk . De taske bogstaver ø æ å kan jeg godt få frem når jeg vi sende en E-mail.

Den udgave (http://office.microsoft.com/da-dk/products/microsoft-office-2010-sikkerhedskopi-FX101828860.aspx ) du sendte vil ikke rigtig virke. Når jeg taster koden osv. ind bliver den ved med at skrive "Validerer produktnøgle- vent venligst." i en uendelighed.
E det fordi det nu er på dansk ??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 17:09

Har lige prøvet download siden, og det ser ud til at virke perfekt, det tager kun 5 sek. efter at jeg har indtastet produktkoden og klikket på knappen "Indsend" til at jeg får beskeden at produktkoden ikke berttiger til gratis hentning, så valideringen tager ikke ret mange sekunder. Beskeden jeg får er fordi jeg skal bestille den på en anden hjemmeside da min version er en del af HUP, Home User Program, som vi/jeg kan købe, fordi firmaet vi er ansat i køber temmelig mange Office llicensen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 27-04-14 17:45

Hej, jeg forstår ikke helt hvad konsekvenser er for mig !

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 18:00

Du skrev at valideringen blev ved med at køre. Derfor tjekkede jeg lige.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 27-04-14 20:05

Hej igen,
jeg ville undgå at plage dig med et nyt problem. Derfor sendte jeg et nyt spørgsmål ud. Men det svar der kom, kan jeg ikke bruge til noget.

Spørgsmålet er:
Hvor finder man "Control Panel" ?

Når jeg vil sende en E-mail for jeg at vide
'Sending reported error (ox8004010F9: Outlook data file cannot be accessed

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 20:16

Nu har jeg lige tabt tråden. Hvilken Windows version?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 27-04-14 21:28

Windows 8.1

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 27-04-14 21:31

UPS, UPS, hvor ubetænksom kan jeg være. Har fundet Kontrol panelet.
Du må tilgive mig !

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 21:37

Super! Hvad er det så lige du skal bruge kontrolpanel til i den givne situation? Undskyld jeg spørger?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-04-14 21:58
Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 28-04-14 12:33

Du skal aldeles ikke undskylde noget. Hvis en skal bruge det udtryk må det være mig !!

Jeg skal jo få min nye OUTLOOK på plads. Har læst på internet om det og flere artikler nævner at man skal starte med kontrolpanelet. Den artikel d sender mig behandler jo også emnet "error 8004010F".

Jeg ser nok på det i aften.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 28-04-14 15:23

Hej,
nu er jeg i forlegenhed igen.
Jeg har set på det program og på http://support.microsoft.com/kb/2659085.
Men jeg magter ikke opgaven.
Der findes et program hvor du kan gå ind i min PC. Er det mon en vej til klare min OUTLOOK ??
Jeg skriver også straks til dig .

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 200 point
Dato : 28-04-14 15:37

Yep! F.eks. Mikogo er et udmærket program til fjernsupport.
http://www.mikogo.com/

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 28-04-14 18:36

Du er nu bare en guttermand, en man kan regne med. Tak for det.
Hvornår passer det dig bedst ?

Men jeg skal jo først have installeret programmet du har givet mig !

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-04-14 19:26

Du behøver ikke installere mikogo. Det kan køre direkte via din Browser. Iexplorer eller hvad du nu foretrækker.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 29-04-14 10:03

OKI

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-05-14 15:50

Hvornår på mandag vil du kontakte mig ?
formiddag , eftermiddag eller aften.

Du må også gerne ringe hvis du vil:
eller

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 08-05-14 22:36

Tak for svaret Brassovitski.