/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vw sharan 1,9 tdi 1999
Fra : 190e
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 16-04-14 20:38

har en sharan 1,9 tdi fra 1999 der pludselig stoppede under kørsel, der er brændstof på , men sidder der en ventil der lukker op og i for diesel olien?? og hvor sidder den, kan nogen sige mig hvad der evt. kan værer galt.

190e.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 16-04-14 20:41

Kan du starte motoren igen med det samme, eller må du vente lidt?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 16-04-14 20:47

https://www.youtube.com/results?search_query=sharan+1%2C9+tdi+pump

Hvad med et program der kan det hele? jeg har aldrig før set et menneske med så mange biler mellem penge-bogen? og stadig ikke kender til biler.

AutoTeori / Autodata
https://www.google.dk/search?q=autodata&hl=da&gbv=2&spell=1&oq=autodata&gs_l=heirloom-serp.3..0l10.16845.20955.0.22227.8.7.0.1.1.0.247.754.4j1j1.6.0....0...1ac.1.34.heirloom-serp..1.7.763.JRiHkbpsd2E

Og husk så at blacklist mig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:48
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:52

Citat
AutoTeori

Er noget for sig selv, da det er samlet PC bog med Haynes vejledninger.
Om den kan købes eller ´lånes på nettet´ jeg har dén og Autodata, med masser af gode råd osv til stort set alle biler før??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:54

Citat
så pas dig selv og lad mig spørge har ikke brug for dine moraler.

--------------------------------------------------------------------------------

Og hvem har så IGEN PIST i min PM skuffe, jeg skal med GLÆDE holde mig fra dine ´biler´..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 21:08

Hvorfor F__ bliver du ved med at smide PM´r til mig - kan du ikke bruge dette til dét.
Mig bekendt ville du på et tisse-punkt have mig til at oplyse dig om samtlige kontakter i en bil, hvor jeg tilbød Autodata programmet så du selv kunne rode videre med dét - men det ville du også brokke dig over - og den ligger stadig unnder PM og kan hurtigt komme frem igen, OG NEJ

Kan bare blive PIST/ SUR over at man så tilbyder dig et par SKIDE programmer, så du ikke havde problemer? næste gang, men det ville du ikke = så jeg holder nallerne fra dine spørgsmål, når man skal have TÆSK for bare at hjælpe.

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 17-04-14 09:19

så må du meget undskylde, det var ikke meningen, vil bare gerne finde ud af hvor start stop af diesl olie ventil sidder på vw sharan, samt billede, og undskyld.

190e.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 17-04-14 18:26

Den sidder efter al overvejende sandsynlighed i umiddelbar nærhed af pumpen, der fordeler olien til de respektive cylindre. Den finder du nemmest ved at følge rørene oppefra dyserne, så burde den sidde i den anden ende.
Men før du kaster dig over pumpe og ventiler skulle du måske udskifte brændstoffilteret ?
Jeg har tilbragt uendelig lang ventetid bag et rat fordi ejeren ikke havde skiftet et tilslammet filter som lovet. Jeg kom halvvejs, så døde skidtet totalt. Værsgo' makker, vent på assistance.

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 20-05-14 12:20

Tak for svaret mig-selv.