/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Youtube downloader
Fra : mig-selv
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 16-04-14 18:08

Bruger engang imellem dette program
http://www.ytddownloader.com/
MEN ved mange downloads mangler lyden, nogen der kender løsningen.
Programmet er ikke sat til at konvertere klip eller andet - kun hente klippet.
Og der er selvfølgelig lyd på klippet jeg henter, men ikke når det er hentet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 18:10

Det er for det meste ældre klip fra før man fik kabel tv = Arte/ History channel osv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-04-14 18:42

Sikkert et manglende codec!

Her er lidt at vælge mellem
http://www.filehippo.com/software/multimedia/codecs

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-04-14 19:10

Jeg Starter bare filmen, og så højreklikker jeg på den mens den kører og vælger "download denne video" så bliver filmen og lyden kopieret til mappen overførsler på min Pc.
Det er ikke nødvendigt med et program til det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 19:30

Har samtlige gode codec´s, og det er ikke alle klip, kun nogle der ikke vil.
Det eneste der kan undre mig, er at alle = ALLE er i MP3 format, når de ligger på min pc
Og som skrevet konverteres klippene ikke - af mig frivilligt.
Henter jeg klippene med Streamtransport, kommer de ned som FLV uden fejl og mangler

SÅ det må være programmet der fejler under-vejs // (og til tider kan jeg få den tro, at det er alle de reklamer og andet, som tuben tilbyder og alle gerne vil være fri for), som laver ballade med mit program.

Citat
Jeg Starter bare filmen, og så højreklikker jeg på den mens den kører og vælger "download denne

Går du fra du har IDM eller lignende - eller en browser jeg ikke vil have/eller vil bruge.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-04-14 19:33

Citat
Jeg Starter bare filmen, og så højreklikker jeg på den mens den kører og vælger "download denne video"

Det er smart, den mulighed er der ikke i IE 11 eller Chrome,
så gætter på det er et plugin eller en helt anden browser

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-14 19:37

Citat
Det eneste der kan undre mig, er at alle = ALLE er i MP3 format, når de ligger på min pc

Det tyder da på de konverteres efter download!

Prøv med Wise Video Downloader, gratis
http://www.wisevideosuite.com/wisevideodownloader.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 19:56

Citat
Prøv med Wise Video Downloader, gratis
http://www.wisevideosuite.com/wisevideodownloader.html

Prøver lige - vender tilbage.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:06

Lige nu og HER, kan jeg se at klippet er på vej ned som FLV og ikke MP4 og det var et af de mage kli jeg gerne ville se og ? bevare på pc

tror jeg kom til at skrive MP3 = mente MP4, men meningen/ fejlen var vist gen-kendelig

Men det løser så ikke problemet med mit program, som åbenbart laver ged i det hele, på vejen ned.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-04-14 20:07

Jeg har IE 11 og bruger både Windows Mediaplayer og Realplayer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:12

Citat
eg har IE 11 og bruger både Windows Mediaplayer og Realplayer

Ikke noget jeg vil have på min pc - men taK for svar.

Har lige hentet et klip ned og det VIRKER fint - men nu virker Streamtransport ikke mere = på tuben.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:13

Citat
Det tyder da på de konverteres efter download!

Prøv med Wise Video Downloader, gratis
http://www.wisevideosuite.com/wisevideodownloader.html

Lukker og slukker om en times tid - tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-04-14 20:58

Realplayer, jeg skal heller ikke have den!

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 20:59

Det hjalp så ikke lige på mit program, men NU kan jeg trods alt hente det ned med lyd.
Og dét siger meget = altså lyden.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-04-14 21:29

Kunnee aldrig drømme om at bruge andet end IE, alle andre bowsere er noget skod