/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
cpi oliver city 2011 forrør
Fra : bifpeter
Vist : 221 gange
500 point
Dato : 14-04-14 23:46

hej dba jeg står virkelig med et problem jeg har for ca 2 måneder siden købt en 30 knallert som sku være lovlig skal lige siget jeg intet ander om knallerter bliver så stoppet af politiet og det viser sig der blandt andet er en knap men kan slukke og tænde så den enten køre 30 eller 60 og det er et 45 forrør der sider på og det var ulovligt har så kigget efter et 30 forrør men kan bare ikke finet et 39 lovligt forrør håber virkelig nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-04-14 11:05
Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 15-04-14 12:24

var ude og høre dem men de sage de ik ku skaffe dem

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-04-14 14:03

Du kan jo bestille det på nettet, der står da at det er på lager!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 11:32

Citat
var ude og høre dem men de sage de ik ku skaffe dem
Der er forskel på netbutik og møde op, du kan som skrevet bestille det hjem, enten med post eller du kan afhente det.
Sidst jeg have brug for en genstand, havde de den kun i en forretning 200km fra mig, men jeg kontaktede butikken pr mail og de kunne have det hjemme dagen efter i butikken - uden at skulle betale forud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-04-14 17:27

Har du ikke fået bestilt det endnu!