/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
En side bagved internetside.
Fra : 1991
Vist : 321 gange
500 point
Dato : 14-04-14 16:43

Jeg får en side som ligger bagved den side jeg ønsker at se.
Der står også at sien ikke kan vises - men den er markeret med ramme og noget tekst og ligger bagved og generer fordi noget kan altid ses og forstyrrer forsiden.
Jeg har engang haft et program der kunne løse problemet men det er nu væk.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-04-14 17:04

Det kunne være en popup. Der er flere typer af popup, så tror det er en "pop-under". Jeg gætter på problemet kun sker på bestemte hjemmesider.

Løsningen kunne være en bedre popup blocker / ny browser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-14 00:19

I 'moderne' browsere ..hvilket vil sige de fleste ..uanset producent
..kan man slå pop-up og pop-unders (= same shit) fra i browserens sikkerheds instillinger:

I Internet Explorer hedder punktet:

Værktøjer -> Internetindstillinger -> fanen; Beskyttelse af personlige oplysninger-> afsnittet; Blokering af Pop-up winduer -> Sæt flueben ved: Slå blokering af popup winduer til [v]
Knappen [Indstillinger] giver yderligere valg muligheder.

..samme mulighed findes også i Chrome, Firefox ..og alle de andre
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-14 00:25

Øeh... winduer..? windruer..?, vindruer..? hinduer..?
vinduer ..for dælen da også ..det er jo dansk !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 11:39

Har du prøvet at køre musemarkøren over IE ikonet, det kan være du kan lukke siden der.
Det kan jo også være at siden bare skal være sådan. prøv at smid linket.

Kommentar
Fra : MatrixRevolution

Dato : 21-04-14 09:14

Hej,

Sker dette når du starter din browser op ? Eller sker dette ved opstart af din pc ?

Mvh
MR

Kommentar
Fra : molokyle