/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Lumia 620
Fra : Boxerpige101
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 14-04-14 16:40

Jeg har en telefon som ovenstående den kører Windows 8 mobil. Nu har jeg lige fået windows 8,1 på min PC, og vil gerne kunne synkronisere kontakter, kalender osv. mellem telefon og PC. Hvordan gør jeg?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 14-04-14 19:28

Du skal have en micro softkonto..... en live.dk en gammel Hotmail, eller...lav den på Microsoft hjemmeside. Når den er lavet, eller du måske har en, så skal den sættes ind på telfonen. Et eller andet sted i indstillinger...Kan ikke huske det udenad

den konto kan du rette i kontakter og en masse back up fra telefonen, billeder og andet..
Det er et super system, og så får duen ny mail, der oveni købet er let at sætte op i Windows mail..
Held og lykke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-14 01:04

Citat
Du skal have en micro softkonto..... en live.dk en gammel Hotmail, eller...lav den på Microsoft hjemmeside
nemlig og så logger du på en brugerkonto med den e-mail adresse både på telefon og computer så bliver både kontakter, mails, billeder du tager med telefonen + meget mere, ens på telefon og computer.
Hvis du ikke har en Outlook/Hotmail konto på computeren så opretter du bare en ny konto og bruger den fremover

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 15-04-14 13:01

Jeg har en eller rettere 2 microsoftkonti, den jeg har på telefonen mbe_97@live.dk er den jeg vil bruge, jeg kan godt logge ind på den på pc'eren, men hvordan gør jeg på telefonen. Mine kontakter og kalender ligger i Outlook, så hvordan ser jeg dem?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 15-04-14 13:07

Når du er inde på kontoen via PC, er der en lille pil nedad, lidt usynlig, men den trykker du på, så kommer alle menupunkterne...smart når du lige finder derind...
På telefonen skal den "puttes ind under mil og konti....så spiller det hele sammen...
super back up..Under back u på telefonen skal du slå det hele til, så ryge billeder og alt på skyen....altså web lageret også...bliver også på telefonen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 15-04-14 13:36

Citat
Mine kontakter og kalender ligger i Outlook, så hvordan ser jeg dem?
jeg vil foreslå at eksportere fra Outlook programmet og så importere i den Microsoft konto du ønsker at bruge på både telefon og computer, jeg har ikke Outlook programmet men gætter på du finder Eksporter under Filer og så gemme et sted hvor du kan finde dem igen når du importerer.
Brug så din browser på computeren til at importere kalender og kontakter:
https://mail.live.com
log på, på den blå linje er til venstre ved navnet Outlook en lille pil ned, klik på den og klik på Personer, derinde kan du importere de kontakter du eksporterede fra Outlook.
Klik igen på den lille pil og vælg Kalender og der kan du importere den kalender du eksporterede fra Outlook, simpelhen ved at klikke på Importer som er på den lilla linje øverst, log så på samme konto på telefonen og du se alle dine kontakter og kalenderen som den ser ud på computeren
Citat
jeg kan godt logge ind på den på pc'eren, men hvordan gør jeg på telefonen
skriv din e-mail adresse som brugernavn og koden som kun du kender som adgangskode, hvis du er logget på med en anden e-mail konto så skal du naturligvis logge ud først

Godkendelse af svar
Fra : Boxerpige101

Dato : 03-05-14 17:46

Tak for svaret o.v.n..