/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
opvarmer til drivhus
Fra : DBG1
Vist : 193 gange
50 point
Dato : 13-04-14 09:54

jeg har brug for at opvarme mit drivhus i en kort periode for mine småplanter som jeg har sået..

er der nogen som har et varmeapparat de vil låne ud?
jeg skal selvfølgelig nok betale for brændstof..
skal helst være i nærheden af århus og skødstrup..

det skal helst være noget som ikke kræver EL da jeg ikke har mullighed for at trækket et kabel ud til drivhuset..

håber nogen kan hjælpe mig.. på forhånd tak

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 14-04-14 07:48

sæt lys ud i drivhuset om natten så er det frostfrit, en 6 -8 bloklys alt efter størrelse