/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Hvilken virksomhed til butiksindretning?
Fra : hansimanden
Vist : 236 gange
35 point
Dato : 12-04-14 15:30

Hej Folkens,

Jeg står og skal indrette min butik, og i den sammenhæng skal jeg bruge en virksomhed til det. jeg har snakket med http://shopconcept.dk/ og http://www.nordshop-display.dk/ . Kender i dem, eller har i andre i kan anbefale?

Kommentar
Fra : mikjons

Dato : 13-04-14 07:05

Hej Hans
Du skal jo være indstillet på det langtfra er gratis at få hjælp til indretning.
Hvis det er i Københavnsområdet, kender jeg til en super dygtig og kreativ designer, jeg kan sætte dig i forbindelse med. Har selvfølgelig stor erfaring med erhvervs indretning
Mht selve det fysiske arb med indretning, kan jeg også være behjælpelig der
Send mig evt en mail
Mvh

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 13-04-14 20:44

Hvor meget får du for at reklamere for diverse netshops?

Kommentar
Fra : mikjons

Dato : 13-04-14 21:45

@Falcham
Spørger du mig om reklame for webshops?
Kan ikke lige forstå hvad du hentyder til!
Hvor ser du en reklame.
Hansimanden spurgte direkte om et foreslag, jeg sagde at jeg kendte nogen og nævnte ingen navne, som jo nok var det han bad om! Tilbød ham i stedet at han kunne skrive hvis han ville vide mere.
Det er da ikke særlig reklameagtigt synes jeg...
Men god påske

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 15-04-14 19:19

@mikjons
Prøv at se hansimanden´s andre indlæg, de indeholder alle links til diverse webshops.

Hvis det ikke er reklame, så ved jeg ikke hvad det er.

Falcham