/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win 8 til 8,1
Fra : kivi
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 12-04-14 07:49

er der nogen som har en acer aspire 7250 ,den er født med win 7 men opgraderet til win 8 og så vil jeg opgradere til 8,1 , men det vil den ikke , er der nogen som har gjort det i såfald hvad gjorde i

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-14 09:50

Prøv at kigge på denne lange smøre. Måske er der noget du kan bruge.
Husk det skal være den der er gratis fra Microsoft.com du skal hente
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/update-from-windows-8-tutorial

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-04-14 10:02

den smører har jeg været igennem og jeg har prøvet acer også men ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-14 10:33

Ok - men jeg har lige opgraderet en win8 til win8.1 .............det tog laaaaaang tid.

Hvad siger den, når du forsøger.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-04-14 13:30

I aftes opdaterede jeg en Acer Travelmate som var født med Windows Vista og opgraderet til Windows 8, der var ingen problemer med at hente Windows 8.1 fra Store og den nyeste Windows 8.1 opdatering var med, det tog det meste af aftenen og jeg sad ikke ved computeren, men som skrevet så var der ikke andet end Windows licensen jeg skulle acceptere.
Hvor i processen får du fejl?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-14 21:06

En af dagene kommer der en og fortæller mig hvor man slår den indbyggede win backup fra.
Min var også en vista computer, hvor der savnes en driver til win 8 og nu til 8.1

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 13-04-14 08:25

når jeg går ind og vil opdatere får jeg denne besked " denne opdatering er desværre ikke tilgængelig for din pc eller du bruger måske en version af windows der ikke understøtter opdateringen fra windows store

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-14 11:34

Er computeren opdateret med alt som kan opdateres inden du forsøger at hente 8.1?
Windows tasten + X åbner en lille menu hvor du kan klikke på Kontrolpanel og så finde Windows update under System og sikkerhed, prøv så igen når du har opdateret, du skal være logget på som administrator for at hente Windows 8.1
Er din Windows 8 lovlig?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-04-14 12:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-04-14 12:14

Selv tak - fik du opdateret?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 14-04-14 07:56

nej men det jeg gjorde vil du ikke vide