/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1 opdatering
Fra : axelbjarne
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 09-04-14 21:38

Jeg bruger stadig Windows 8, har ikke opdateret til 8.1. Men nu skrives der, at hvis du ikke har Windows 8.1 opdatering som kommer i maj, kan du ikke opdatere. Jeg har Classic Shell med startknap - kan jeg vedblive at have programmet installeret, samtidig med at jeg installere 8.1.

http://www.computerworld.dk/art/230635/windows-8-1-update-1-er-klar-derfor-skal-du-hente-den

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-14 21:47

Du kan godt have det installeret men du skal nok regne med at det skal installeres igen når w8.1 er installeret, og det kan tage laaang tid med den w8.1 opdatering så du må ikke slukke pc selvom du syntes der ikke sker noget i lang tid!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-14 21:50

Ps. Du skal opdatere fra Store, så gå dertil og klik på w8.1 opdateringen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-14 21:59

Ved fremtidig update får du startknappen tilbage som du kender den ..UDEN at behøve Classic shell:

http://www.extremetech.com/computing/179756-microsoft-finally-admits-defeat-will-bring-start-menu-back-in-future-windows-8-update

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-04-14 22:26

Pladder, du får ikke den goe gamle startknap så brug classic shell

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 09-04-14 22:51

Hej

Min Windows 8.0 blev opdateret til Windows 8.1 så snart den var frigivet.

Og i dag har jeg så installeret den nyeste update, jeg bruger selv Classic Shell og den virker stadig upåklageligt.

Har så også læst på nettet at startknappen som vi kender den, først kommer i en senere opdatering. Så vil gætte på at man selv til den tid kan vælge den til eller fra.

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-04-14 22:51

Klaudi -> Jeg påstår ikke det bli'r imorgen:
Citat
You may have noticed that we keep mentioning that these changes are coming in a future update — that’s because, unfortunately, that’s all the data Microsoft has given us. The Start menu is not being resurrected for Windows 8.1 Update 1 (due on April 8) — rather, there will be another update at some nebulous point in the future that will bring it back, along with windowed Metro feature, and presumably some other changes as well. We had originally heard that the Start menu wouldn’t be coming back until Windows 9, but perhaps its priority has been bumped up a bit — or, more likely, the exact product name/number is in flux. Given Windows 8's poor adoption and tarnished reputation, I wouldn’t be surprised if Microsoft rushes to release Windows 9 — but who knows, maybe it will stick to its guns and push out Windows 8.1 Update 2 later this year.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 02:05

Når jeg går ind under Store, kan jeg ikke finde opdateringen til 8.1.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 05:28

Hvordan undgår jeg, at skal taste kode ind, hver gang jeg restarter...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 05:29

Jeg har fået installeret 8.1

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-04-14 07:43
Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-04-14 09:42

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-14 16:49

Citat
Klaudi -> Jeg påstår ikke det bli'r imorgen:

Hvis du nu havde en pc med win 8 opdateret til 8.1 så ville du se at der er en Start knap i 8.1 opdateringen, men den har dælme ikke meget at gøre med den go'e gamle!

Så den med at de blæser det op med at der er Start knap, det må være et pr stunt!(eller hva det nu hedder)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-14 16:51

velbekomme