/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Flirt i Tyskland.
Fra : mig-mig
Vist : 336 gange
105 point
Dato : 06-04-14 20:22

Jeg har et problem, eller det vil sige at der er teknisk set mine forældre der har et problem som går ud over mig.
Jeg er en 19 årig fyr bosat i Midtjylland og jeg har en flirt på 42 i Paderborg. Jeg ser ik noget problem mellem mig og ham med hensyn til alder da jeg ikke mener at det skal bestemme over hvem man elsker.
Mine forældre vil gerne at jeg bliver boene tæt på dem da jeg har en storebror som nok flytter til Canada eller England, jeg har ik fortalt dem endnu at jeg måske flytter til Tyskland, har slet ik fortalt dem om ham sådan set. Jeg skal mødes med ham på et hotel i løbet af den næste måneds tid på et hotel. Jeg kan allerede nu mærke at jeg elsker ham dybt, men hvad skal jeg gøre, mine forældre bliver sikkert pisse sure når de høre om ham både fordi han bor i Tyskland og fordi de ikke er ret åbne omkring det med alder..... HJÆLP det vil betyde meget for mig hvis i vil være søde at tage det her seriøst og derfor lade være med at kalde ham og mig ting, jeg har ikke stilt det her spørgsmål for at blive svinet til, så hold venligst en seriøs og pæne tone når i giver et svar. :)

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-04-14 20:41

Citat
men hvad skal jeg gøre, mine forældre bliver sikkert pisse sure når de høre om ham både fordi han bor i Tyskland og fordi de ikke er ret åbne omkring det med alder.....

Hmmm, hvis de har accepteret, at du er homosexuel, så accepterer de nok også aldersforskellen på din flirt og dig.

Men derudover, så er en flirt sjældent lig med et længerevarende kærlighedsforhold.

Ud fra det du skriver får jeg indtryk af, at du endnu ikke har mødt manden, så jeg synes det er lidt tidligt, at du bekymrer dig om hvorvidt dine forældre vil kunne acceptere et evt. forhold imellem jer.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-04-14 20:44

Alder spiller ingen rolle, medmindre man er en ost.

Nyd flirten

Kommentar
Fra : prio

Dato : 06-04-14 20:46

Hvis dine forældre bliver bekymrede over dit forhold til en, der er 23 år ældre end dig (og bosat i et andet land), så forstår jeg dem godt.

De vil nok være bange for, at du bliver udnyttet.

I din alder (stadig teenager!) er 23 år en meget stor aldersforskel.
Hvis du var 10 år ældre ville det betyde knap så meget.

Hvorfor skal I mødes på hotel, har din ven ikke en bolig?

Pas godt på dig selv, jeg håber, det går godt med kærligheden!

Kommentar
Fra : mig-mig

Dato : 06-04-14 20:54

"Hvorfor skal I mødes på hotel, har din ven ikke en bolig?"
min "ven" har en bolig i paderborg og der har jeg ik råd til at tage til lige nu....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 06-04-14 22:03

Du er over 18 år og kan gøre hvad du vil,du trænger ikke spørge dine forældre om hvor gammel dine ælskere skal være eller din kæreste.Fordi du har en bror der flytter til Canada ,så kan du flytte til Tyskland, hvis du vil. Men dine forældre kan blive sure, men noen gange må man gøre det der føles rigtig for dig selv.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-04-14 22:05

Citat
min "ven" har en bolig i paderborg og der har jeg ik råd til at tage til lige nu....

Mener du Paderborn - eller Padborg..?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-04-14 23:42

Citat
HJÆLP det vil betyde meget for mig hvis i vil være søde at tage det her seriøst og derfor lade være med at kalde ham og mig ting, jeg har ikke stilt det her spørgsmål for at blive svinet til, så hold venligst en seriøs og pæne tone når i giver et svar. :)

Det er da ganske umuligt at tage sådan et indlæg seriøst...

Kommentar
Fra : mig-mig

Dato : 07-04-14 05:35

paderborn

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 07-04-14 12:56

Bed ham flytte til Danmark

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-04-14 11:20

Den almene opfattelse af bøsseforhold med den aldersforskel:

Ka´ være du elsker ham...men for ham vil du være hans "lillepige" (ja, "lillepigen" er slang for meget unge fyre med betydeligt ældre stødere, i fald du ikke vidste det)

Og det plejer som regel følges af, at støderen har penge og at lillepigen flytter ind så længe vedkommende er ung, spændende og endnu ret stram et vist sted og derfor som betaling for sine ydelser, nyder godt af støderens penge og selvfølgelig ellers opfører sig som han forlanger.
Indtil han falder for en yngre model.

Fordi socialt, intellektuelt o.s.v. der er i på samme stadie som et far/teenagsesøn forhold og intet at bygge et samliv på.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-05-14 16:57

Jeg synes ikke rigtig der har været noget respons på kommentarerne i tråden her?

Hvordan gik det med det romantiske stævnemøde med tyskeren med hang til ungt kød?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-05-14 07:32

Det eneste problem jeg kan se er hvad skal i tale om efter I har kneppet?
I har nok ikke så meget felles med den aldersforskel.
alimak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-14 12:59

Citat
Hvordan gik det med det romantiske stævnemøde med tyskeren

Fortæl!!!