/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gentagen fejlmelding
Fra : Dieter
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 05-04-14 13:44

Jeg har installeret
Microsoft Office Professional Edition 2003 på PC som kører Windows 8.
Kan ikke modtage E-mails. Der kommer en melding : Disk fuld (eller noget i den stil).
Har prøvet at afinstallere ALT på mine 3 PC er.
Har også fjernet Office Professional Edition 2003, både med dette program og med IObit Uninstaller.
Ydermere har jeg slettet alle file ved hjælp af drevværktøjer
Ingen ting hjælper fordi ved geninstallering af Microsoft Office Professional Edition 2003 kommer samme fejl og alt fra det gamle udseende af OUTLOOK dukker op igen.
Det ser ud til at der sidder noget på PC en, som jeg ikke kan finde / få fjernet.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-04-14 14:05

Hejsa
Tror ikke nogen office pakke kan køre påwin 8, og så...
Går office 2003 på pension sammen med XP

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 05-04-14 14:14

UPS. Jeg kan jo ikke modtage E-mails fra jer.
Venligst send svar til min G-mail adresse:
minmuppitax@gmail.com

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 07-04-14 09:21

Emails gemmes på serveren. Hvis din konto er fuld, så kan du ikke modtage mails, selvom du sletter dem lokalt på din pc. Dit email program skal sættes op til at synkronisere med email-serveren, således at emailen slettes på serveren, når du sletter den lokalt på din pc.

Alternativt:

Find ud af hvorledes du tilgår email-serverens frontend via HTTPS hos din udbyder, så kan du slette omtalte mails direkte fra serveren.

Eks. med en TDC webmail kommer du ind på email-serverens frontend med dit brugernavn og password fra denne adresse: http://mail.tdc.dk/ ...istedet for via eksempelvis Outlook (..over pop3 og smtp server).

Du kan ikke forvente at folk herfra sender dig email personligt, da man så kompromitere sin egen anonymitet hér på sitet. DU får jo afsender adressen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 07-04-14 11:11

Tak for svaret molokyle.
Opgaven er blevet løst. Jeg fik et tip til min Gmail om at jeg skulle slette filerne på serveren. Siden er der ikke længere et problem for mig.
Det er jo også kun derforjeg kan læse din besked.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-04-14 12:09

molokyle, du er meget glad for at gøre opmærksom på at mails ligger på en på internettet, dette er også rigtigt nok, men de gemmes altså også lokalt på computeren i en .pst fil. En .pst fil på i Oulook 2003 kan kun blive 2 GB stor og kan ikke udvides. Det er så fint nok at problemet lå et andet sted, men det er ikke et sted man skal overse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-14 15:23

webnoob -> I liige netop "dette" spørgsmål; drejer det sig om en meddelelse om at :
Citat
Kan ikke modtage E-mails. Der kommer en melding : Disk fuld (eller noget i den stil).

Derfor svarede jeg. som jeg gjorde
Jf. din kommentar:
Citat
du er meget glad for at gøre opmærksom på at mails ligger på en på internettet

Kommentarer om fltyning af:
Citat
.pst fil på i Oulook 2003

..hører vist til i en anden tråd
</MOLOKYLE>