/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast free
Fra : stone47
Vist : 885 gange
100 point
Dato : 03-04-14 20:38

Fortæl mig lige er det helt umuligt at finde den Avast free, man anbefaler.
Hver gang jeg har fundet den og installeret den, går det til næste opdatering, så er det en 30 dages prøve.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 03-04-14 20:40

Du skal registrere den med dit navn og en email adr, det er gratis!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-14 20:43

Kan hentes her
http://www.filehippo.com/download_avast_antivirus

eller her, klik på Gå til download og vælg avast, Free Antivirus
http://www.avast.com/da-dk/index

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-14 08:01

Det er kun PRO versionen hvor der er 30 dages prøve. Den gratis er gratis:

http://www.avast.com/da-dk/download-thank-you.php?product=FA-ONLINE&locale=da-dk

..nederst har du mulighed for at hente en installationsfil til brug for installation på en computer UDEN internetforbindelse ...hvis du skulle have brug for det?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-04-14 08:08

Ps. Du bliver under brug af den gratis avast! ind imellem, via en pop-up der ligner en virusdefinitionsopdatering, tilbudt at opgradere til PRO. Hvis du 'kommer til' at takke JA, så har du naturligvis kun 30 dages gratis prøvetid. Så husk at læse hvad der står, INDEN du takker ja til noget.

Alle gratis programmer har denne 'feature' indbygget på den ene eller anden måde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-04-14 08:45

Klart nok, de kan jo ikke leve af at give gratis væk - de må jo prøve at SÆLGE - men ellers fungerer den gratis udgave altså fabelagtig...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-14 09:21

Det er som Klaudi skriver du skal registrere den.

Hvis du ikke registrerer den gratis avast, så virker den kun i 30 dage. I de mange år jeg har brugt den har man altid skulle registrere sin gratis avast. Denne registrering gælder 1 år og så skal den genregistreres.

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 04-04-14 10:00

Tak for svaret Klaudi. selvfølgelig jeg har ikke registreret den tak for det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-14 16:00

velbekomme