/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ingen mails på indlæg
Fra : lham
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 03-04-14 17:06

Kandu sender ikke mere mails på til mig på mine indlæg eller på de spørgsmål jeg har valgt at "følge med i "

( både i IE8 og Chrome )

hvad kan jeg gøre ved det ?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 03-04-14 17:11

Du kan skrive til kandu, der er en "Kontakt Kandu.dk" ude til venstre. Jeg får heller ikke mails, det har stået på en uges tid efterhånden. Det er langt fra første gang kandu har det problem, men denne gang har det varet længere end sædvanligt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-14 17:20

Jeg får heller ikke mails, har skrevet til dem 2 gange, det hjælper åbentbart ikke!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 03-04-14 20:31

Så er der mails igen, har lige fået et et par stykker!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-04-14 20:33

kandu.dk. var nede her i et øjeblik.

Måske der igen er opdateringer på vej

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 03-04-14 20:43

Jeg oplevede også at kandu var nede, men nu får jeg mail igen. Måske skulle serveren lige genstartes.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-04-14 21:30

Samme her, kandu advi mails igen, som jeg kan se også på min apad,
så behøver jeg ikke at åbne min stationære ovenpå så ofte, jeg svarer altid fra et rigtigt keebord.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 04-04-14 08:02

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-14 16:03

velbekomme