/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Aprilsnar
Fra : dabj
Vist : 496 gange
300 point
Dato : 01-04-14 19:55

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-04-14 20:05

Nej nej nej, hvor var den sjov

Århundredets aprilsnar!
Alle aprilsnarres moder!

Alle andre aprilsnarre blegner ved siden af dette mesterværk.
Den burde fjernes, så svagelige mennesker ikke dør af grin hvis de læser den!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 01-04-14 20:12

Denne var da meget go'

Gåsetårnet får udvendig handicapelevator
http://www.dr.dk/p4sjaelland/artikel/artikler/2014/03/28/122705.htm

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-04-14 22:32

Jeg er træt af dem. Der er alt alt for mange og ingen af dem er virkelig sjove. Alle internet medier er fulde af aprilsnare og ikke mindst artikler der afslører aprilsnarer hos konkurrenterne.

Så lad os bare få nogle år helt uden aprilsnare.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-04-14 11:56

For et par år siden var der en go' en i avisen.
Vi "smalsnakkede" jo om det samme for 10 år siden her på kandu.dk:
http://www.kandu.dk/spg37190.aspx
Citat
BT havde for år tilbage den ultimative joke: "DER ER FUNDET GULD PÅ BORNHOLM", med fem centimeter bogstaver på avisforsiden.

Jeg kan huske, at de håbefulde guldgravere ..som iøvrigt mødte talstærkt op et par timer efter 'nyheden'; ..blev forsynet med ...GULD-tuborg fra kassen af grinende journalister
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-04-14 17:52

Det er da også trættende, at høre på de trætte.

Min kone kom nok med den bedste: " Eyvind - du slipper for opvasken i dag". Med den mest sukkersøde stemme............... Tja jeg burde jo have regnet den ud.

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 03-04-14 14:18

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-04-14 17:21

velbekomme