/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
netflix - hvilke muligheder
Fra : denevigeuheldige
Vist : 641 gange
50 point
Dato : 18-03-14 18:25

Har læst en del om deres udvalg hvor serier bl.a. nævnes. Men gælder tilbuddet også udsendelser som "luksusfælden" (TV3) - politijagt (kanal 5) o.m.m.?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-03-14 18:33

Netflix forsøger at holde det værste affald ude, det betyder naturligvis at luksusfælden ikke er at finde på netflix. Jeg har aldrig hørt om "politijagt", men da den lader til at blive sendt på "Kanal 5" er det sandsynligvis rent slam, så den er nok heller ikke på netflix.

Du kan derimod finde rigtig mange gode serier og film på netflix. netflix har generelt ikke "reality TV", heldigvis.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-03-14 19:01

Tror kun de har Rita som dansk serie, nogle få danske film og så er der noget dansk komedy

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-14 19:28

Serier der tilhører Viasat, skal du finde på Viaplay og ikke Netflix.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-03-14 19:47
Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-03-14 20:46

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-03-14 22:34

Skal da lige høre jer af om I ved om man overhovedet kan se hvor gamle de enkelte udsendelser er? (dato/måned osv)