/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Nordtyskland
Fra : vombatsi
Vist : 977 gange
500 point
Dato : 17-03-14 11:05

Er her nogen som kender og an anbefale en rigtig god campingplads i Nordtyskland?
Der skal være gode faciliteter for børn og gerne spændende udflugtsmål i nærheden

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-03-14 11:26

https://www.google.dk/#q=%C3%A5bo+camping

Denne plads ligger i Tversted, og den kan jeg klart anbefale, pladsen startede helt i det små i 1950´erne og er nu gennem alle de år blevet forbedret hver eneste år. Kender personligt ejeren, prøv det.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-03-14 12:16
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-03-14 12:37

Pløn er et rigtigt godt område, og med masser af campingpladser, hvilke der er bedste for jer skal jeg lade være uhørt, Vi har ikke børn med og har ikke lige undersøgt om faciliteterne er gode for børn, -vi kender kun Augsfelde, og mener ikke den er specielt for børn, men der er rigtig gode udflugt muligheder der, - og gogler du på campingpladser i området kan du se på deres hjemmesider hvad de har af faciliteter.
God vind.

Kommentar
Fra : vombatsi

Dato : 17-03-14 16:19

Prøver lige igen.
Jeg har hørt om et sted lidt a-la Jesperhus som skulle ligge ikke ret langt nede i Tyskland. Siger det nogen noget?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-03-14 16:41

Jeg ved ingenting, men måske ved FDM det:
http://www.fdm.dk/koer-selv-ferie/forlystelsesparker-tyskland

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-03-14 17:04
Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 500 point
Dato : 17-03-14 18:27

Hejsa.

Det er dette du tænker på.

http://www.hansapark.de/de/

En god forlystelsespark i det nordtyske.

Godkendelse af svar
Fra : vombatsi

Dato : 24-03-14 09:41

Tak for svaret piaskov.