/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
gå fra papir til iPad/smartphone
Fra : Disi
Vist : 847 gange
50 point
Dato : 06-03-14 14:36

Vi er ved at undersøge muligheden for at gå fra papir til iPad/smartphone til vores montører. Men vi mangler en app der kan bruges som timeseddel/forbrugsregistrering.

Er der nogen der kende et app der kan bruges? det skal helst være et hvor man har mulighed for synkronisere mellem enheder.

Samt hvor man kan indtaste alle emner hvorefter brugeren bare skal vælge antal af det enkelte.

Jeg har fået tilbud fra Reeft ,men faldt ned at stolen

Håber på nogen gode forslag.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 50 point
Dato : 06-03-14 16:33

Der findes jo milliarder af små applikationer, der kan det ene eller det andet. Det største problem er oftest at finde den rigtige. Jeg kender ikke selv applicationer på det område, men søg lidt på play.google.com, så finder du helt sikkert et eller andet brugbart.

Et eksempel:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.xpertdesign.xtdroid

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 07-03-14 08:37

Du må gerne ringe til mig og få en snak: Jens, 20312115. Hvad er din budgetramme?

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 14-05-14 13:12

Tak for svaret fun2.