/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
explorer
Fra : modersvilje
Vist : 366 gange
300 point
Dato : 05-03-14 21:06

Jeg sidder og surfer og ganske pludselig kan jeg ikke komme på internettet med explorer!
Jeg har måttet bruge Mozilla Firefox som jeg har liggende!
Jeg prøvede at nedtage Crome men Norton blokerede den!
Jeg prøvede at få fejlen rettet med windows update men virusprogrammerne blokkerede
Hvordan får jeg rettet explorer så jeg kan gå på nettet igen?
MV2
Ps som i kan gætte er jeg på nettet, men med en anden browser!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 05-03-14 21:54

hvem lev. internet

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 05-03-14 22:39

Jeg er kunde hos TDC hvis det er det du mener?
MV2

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 150 point
Dato : 06-03-14 08:05

Prøv og deaktiver Norton, evt. afinstallere Norton.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-03-14 12:09

Jeg har lavet en "killerscan" gennem Norton og det har hjulpet nu har jeg så skullet installere Google søg og hvad jeg ellers havde i værktøjslinjerne, men det lader til at virke!
Jeg har gennemgået hvad jeg har prøvet på maskinen og prøvet nogle "regestryscan" eller hvad de nu hedder - det er programmer der scanner og derefter forlanger $ for at rense - derefter skete der en masse l#¤&! Lad være med disse programmer det koster!
men tak for interessen.
MV2

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 06-03-14 13:21

Tak for svaret webnoob.