/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Sikkert at downloade mod bankoplysning??
Fra : cristian2
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 04-03-14 20:23

Jeg kunne godt tænke mig at downloade et dokument på nettet, men jeg bliver usikker, når de beder om data fra mit visakort.

Gider nogen gå ind og tjekke, om det er sikkert, at jeg oplyser mit kortnummer mod at kunne downloade gratis?

Tak skal I ha!

http://www.usearchmedia.com/signup?ref=4975711&q=Amalgam+Illness&system_controller=rotator&system_action=site&sf=search

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 04-03-14 20:44

Du skal da under INGEN omstændigheder oplyse noget som helst fra dit Visakort for at downloade noget gratis.

Ikke på vilkår..det er jo ikke en oplysning der på nogen måde er brug for hvis noget er gratis, derimod forærer du nogen muligheden for at rydde din konto for penge

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-03-14 21:16

Citat
Gider nogen gå ind og tjekke, om det er sikkert, at jeg oplyser mit kortnummer mod at kunne downloade gratis?

Helt enig med dova.

Noget der er gratis........og så skal de vide hvor pengene er???????????????

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-14 21:40

Forær hellere alle dine penge til mig - og jeg takker endda på Dansk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-03-14 22:08

Citat
http://www.usearchmedia.com/signup?ref=4975711&q=Amalgam+Illness&system_controller=rotator&system_action=site&sf=search

De sider findes i hope tal - og det eneste du får ud af det er en masse spam, samt en masse virus og andet for at kunne hente fra siden - samt det meste er password beskyttet, om de tager mere end de må? på dit kort ved jeg ikke, da du tilmelder dig en side hvor du ??? kan hente musik gratis.
Men min peronlige erfaring siger mig, at hver gang du så meget som klikker på et link
SÅ ER SIDENS EJER PLUDSELIGT BLEVET RIGERE
og du kan KUN stoppe det ved at lukke dit kort.
Siden er såmænd bare en søgemaskine, som du skal betale for at søge på.
Og sådanne sider må du gerne få gratis links til, uden at det koster dig en eneste krone

Hvis du så ville skrive, hvilket dokument det drejer sig om, så kan vi andre lede efter det for dig = gratis

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-03-14 22:11
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-03-14 08:57

Wauuv, 5 stjerner og 1.350.892 anmeldelser, det må være verdens absolut mest troværdige firma, for ingen lyver da om den slags

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-14 10:05

- Ja anmeldelser kan altid stole på..............................

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 06-03-14 16:47

Tak for svaret dova.