/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
finde trådløst netværk
Fra : Sønder
Vist : 818 gange
100 point
Dato : 26-02-14 15:48

Min HP Pavilion g series kan ikke finde trådløst netværk fra min Zyxel router fra Fullrate. Det virker fint med kabel i. Min søns telefon kan godt finde den og logge på. Jeg kan heller ikke finde den ved at søge manuelt.
Hvad siger genierne herinde?

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 26-02-14 15:57

Jeg havde for 1 år siden en zyxel router mdel 2601... som stod af. Wifi døde - mens kabling virkede fint. Jeg fik en ny model magen til tilsendt et par dage senere - som stadig virker fint.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 26-02-14 16:25

Thomas: Det er en helt ny router, jeg fik fra Fullrate for 14 dage siden

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-02-14 16:29

Er det trådløse netværk slået til på din HP?

Der findes på nogle bærbare en lille knap, hvor man - fysisk - kan slå det til og fra.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-02-14 16:57

jeg har Fullrate
HP computer Win 8
det er nødvendig for mig at slukke for strømmen
3 til 5 gange om ugen for at det virker
lige nu står min Medion comp. med Win 7,
25 cm fra HP comp. og kører fint
i øvrigt har har jeg haft utrolig meget bøvl med med Win 8 comp.
den har været indsendt til Rep. uden at det hjalp
det er sikkert fejl i Windows 8
jeg er tæt ved at opgive Win 8

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 26-02-14 17:22

Jeg har heldigvis Windows 7 og ja, Bille 1948 der er tændt for den trådløse knap

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 26-02-14 17:37

Kan du se andre netværk med din bærbare...naboer..?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 26-02-14 18:42

Ja to andre, men de har jo kode

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 26-02-14 20:18

har du prøvet at logge på dit modem. Det kan se sådan ud:
http://10.0.0.1:2033/login.cgi

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 26-02-14 20:45

Thomas_Mygind: http://10.0.0.1:2033/login.cgi Denne side kan ikke vises

Kikker videre i morgen. nu er der Champions League :)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-02-14 20:48

Nu er det vel ikke sådan at dit trådløse net kører på kanal 13 og computeren af en eller anden årsag tror at det er en amerikanermodel (de må kun benytte kanal 1- 11 i amerika) det er set før.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-02-14 11:56

EXTERMINATOR: Aner det ikke! Hvordan tjekker jeg og ændrer det?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-02-14 15:46

Nemmeste metode vil være at kigge på den telefon der kan gå på, kig under oplysninger for Wi-Fi og se hvad kanal der benyttes..
Jeg kan ikke præcisere det nærmere da jeg ikke ved hvilken telefon der er tale om.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-02-14 20:18

hent
http://programmer.downloadcentral.dk/?InSSIDer/Privatliv/Sikkerhed/4238
der kan du se kanaler
der skal helst være 2 fri til hver side

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-02-14 09:40

Jeg kan se, jeg ikke ved nok om det, til at få glæde af det

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-14 11:31

tag telefonen og ring til Fullrate
de kan svare dig og evt. ændre opsætning

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 01-03-14 08:17

Tak for svaret ferik. Det vil jeg prøve