/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG
Fra : mig-selv
Vist : 438 gange
50 point
Dato : 24-02-14 13:26

Nogen herinde der har problemer med at AVG skal genstartes i én uendelighed, det kom efter sidste opdatering af programmet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 13:28
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-14 13:38

Nej. Bruger Symantec.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 14:51

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-02-14 15:51

Min datalog nevø lærte mig at bruge avast i stedet for,
gør det og du har ikke disse problemer...

waauw waauw

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-02-14 15:58

Her kører AVG,som smurt. Både på XP og Win7 maskiner.

M.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 24-02-14 16:06

I stedet for at fortælle dig hvor kloge mine niecer er, så vil jeg svare dig på dit spørgsmål. Nej, ingen problemer med AVG på den ene maskine jeg har AVG installeret.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 24-02-14 16:15

Også her kører AVG uden problemer på Windows 7

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 16:35

Ja der kan hurtigt komme en masse andet ind i et ellers meget simpelt spørgsmål.
Nå, men jeg finder vel en løsning på problemet = har en fornemmelse af at programmet ikke kan lide at blive opdateret på et virtuel system, så prøver at lukke det ned.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 16:37

Citat
bruge avast i stedet for

Jeg har kun AVG på grund af deres firewall, Avast har jeg prøvet og den røg ud med det samme.