/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital kamera. Er dette godt nok ???
Fra : dark_minded
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 12-06-03 20:31

Ja, jeg ska have mit første digital kamera, og har set på et Nikon Coolpix 3500. Inde på www.pixmania.com har de nemlig nogle "bundles"
Jeg har set meget på et bestemt, hvor der medfølger kameraet, batteri, 128mb ram og en taske. Mangler jeg så andet ?? Jeg har nemlig tænkt på hvordan jeg får billederne over på min computer, men ska jeg så også have en compact flash reader, eller hva ???
Her er det "bundle" jeg snakkede om
http://194.206.235.235/dev/gui_web/shopping/index.php?fuseaction=voir_fiche_article&article=28648&type=consommateur&cat=1&critere=marque&valeur=33&finalcritere=&finalvaleur=&lastvaleur=&lastcritere=#

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 20:40

Hey

Det er et meget godt kamera...... men jeg vil nok forslå at du køber i danmark, mest pga 24 Måneders reklamationsret

her på nedenstående link koster det 3.080.- inc taske... så mangler du "bare" bateri (genopladelige vil jeg forslå) og et størrer kort.

Ang. følger der "altid" en ledning med fra kamera til usb !

http://www.jack-dtp.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2183

Håber det hjalp lidt

Fusses

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 20:44

Ja, men jeg kan jo alligevel spare en del ved at købe det derfra. Jeg har ellers hørt at man SKULLE have en flash reader, men hvis du er sikker på at der følger USB kabel med, er det vel ligemeget til at starte med. Hvis nu jeg køber det fra det link der, virker det så overhovedet ?? Jeg tænker på at der følger jo ikk noget batteri eller memory-kort med.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 20:49

Hej igen,

Nej det kan du ret i med batteri og kort.... men du kan jo heller ikke så nemt klage over varen hvis den ikke er ok!

Det med flash reader...tjaaa det er da kun hvis du har noget imod at tage strøm fra batteriet på kameraet... men sådanne kan du jo få kastet i nakke de fleste steder til omkring en hund !!! '

ANG linket så er jack-dtp et gansk udemærket firma, hvor jeg selv har handlet et par gange..

fusses

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 20:54
Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 20:56

Nu har jeg så set på en anden dansk side at der medfølger et batteri. Jeg er sq lidt forvirret
Men så må jeg hellere bestille fra Danmark.

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 20:57

Hej dark_minded

Hvis du lige læser det nederste i det indlæg som emesen kom med der står at der medfølger lledning til video og usb !
og der stod også noget og litium batterier (som er genopladelige) !!

fusses

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 21:00

hej Jeps

Hvis du kikker forbi nikons hjemmeside står der at der er litium batterier med !

fusses

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 21:01

husk det er i Norge

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 21:04

Ok, det lyder godt. På den side som emesen kom med, stod der også at der medfølger lader, så det er jo godt nok. Så mangler jeg vel egentlig bare et større memory-kort, og så evt. flash card reader og ekstra batteri, hvis jeg har forstået det rigtigt

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 21:05

emesen : Selvom det er i Norge, er det vel importeret fra Nikon, så jeg håber da at de ting stadig følger med. Regner alligevel med lige at smide en e-mail til den danske butik.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 21:05

har du set:
www.edbpriser.dk
Emesen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 21:07
Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 21:09

Jeg tjekkede edbpriser og det er der mit link er fra med jack-dtp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 21:11

sorry så det ikke
Emesen.

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 21:28

Fik forresten lige set inde på www.pixmania.com at der er 2 års garanti. Så kan jeg vel ligeså godt købe derfra. Så kommer det vel bare til at koste mere (forsendelse) hvis der er noget galt ?!?!

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 12-06-03 21:37

Hej igenigen

tjaa det jo så rigtigt............ men hvor stor er din besparelse entlig? ved at købe hos et spansk firma frem for et dansk?

Når men ellers er du vel ved at have styr på det !

fusses

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 12-06-03 22:26

Ja, det skulle jeg da mene
Jeg regner med at købe det hos den danske forhandler, da jeg læste på Nikon's danske side, at der medfølger 16mb ram, batteri, oplader og en masse andre ting.

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 12-06-03 23:01

Du kan roligt regne med der medfølger alt hvad du skal bruge, det med flash reader er ikke nøvendigt, der er CD med program og du tilslutter bare kameraet til din PC, så loades billederne ind.
En evt. forskel vil bestå i hvor stor et card og om det er dansk manuallen! Jeg har købt kameraer i både østen og USA, kun manual (og card) har difereret.

Kommentar
Fra : Ishoey