/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Slette kontakter på Iphone
Fra : nusnus
Vist : 347 gange
200 point
Dato : 15-02-14 20:11

Da jeg har mange kontakter, som jeg kun har på Facetime, vil jeg gerne have hjælp til at slette dem, og så kan jeg ligge dem ind igen.

Hilsen nusnus

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 200 point
Dato : 16-02-14 16:42

Hurtigst måde er at gå på Icloud fra computeren og slette dem derfra!

Clou

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 16-02-14 23:37

Det lyder som en god idé, og har installeret ICloud på min pc, men så skal jeg vel synkronisere, da jeg kan se at jeg kun har almindelige kontakter på pc, og ikk dem med Facetime, men hvordan synkroniserer jeg lige, er ikk så skrap til alt det ?

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 18-02-14 14:49

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-02-14 15:13

Dejligt for dig, hvis du har fået det til at virke!

Clou