/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Gmail Notifier - TIP
Fra : mig-selv
Vist : 441 gange
10 point
Dato : 10-02-14 21:39

No More Google Notifier
Gmail Notifier and Google Notifier will no longer be available. They were two apps for Windows and Mac that displayed notifications for Gmail and Google Calendar (Mac-only) in the system tray, while also allowing you to set Gmail as the default mail client for your computer.

From the description of the Windows app (last updated in 2006): "The Gmail Notifier is an application that alerts you when you have new Gmail messages. It displays an icon in your system tray to let you know if you have unread Gmail messages, and shows you their subjects, senders and snippets, all without your having to open a web browser."

From the description of the Mac app (last updated in 2010): "The Google Notifier is an application that shows you alerts in your menu bar, so you can see when you have new Gmail messages or upcoming Google Calendar events without having to open a web browser."

http://googlesystem.blogspot.dk/2014/01/no-more-google-notifier.html

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-02-14 23:28

OG?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-02-14 01:59

Prøv igen::::

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-14 17:20

Tak -

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-02-14 19:50

NB: denne er GRATIS = Gmail Notifier Pro, og dog = kan (kun) bruges med 2 konti´s, den fungerer særdeles godt sammen med min Gmail og Yahoo - der dukker stadig en ? popup op når du har beskeder og eller går den UD og lægger sig ved uret = hvis du trækker IKONET NED

http://www.gmailnotifier.se/screenshots.php

http://www.gratisimage.dk/image-1162_52FBC1A0.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-5303_52FBC1A0.jpg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-14 20:25

Det ser ikke så tosset ud - jeg forhøjer med 10 point.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-02-14 07:43

Den notifire kører godt, men skal / kan jeg registrere, som den gerne vil, uden at skulle betale.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-02-14 19:43

Som skrevet, har jeg en Google og en Yahoo kørende og det virker perfekt = vil du have flere - MÅ DU desværre BETALE, men du kan jo bare videresende alle mails til??? dig selv... så får du sikkert travlt.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 17-02-14 19:49

Det gør jeg allerede. 4 - 5 stykker tror jeg nok.
Mailen som ligger på mit domæne hos web10 bliver også videresendt for der er ikke så meget plads til mail - til den pris jeg betaler.
Plingeling siger den, og holder sig åben så man kan se hvad det er for en mail - det virker fint til mig.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 30-03-14 18:01

Rart at det virker hos nogle - men har endnu ikke fundet en ´gratis´ udgave..
Jeg viderestiller også min mail´s til en enkelt konti - så kan man selv rode med hvad man vil se og EJ.