/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Sy til børn
Fra : ehkejser
Vist : 654 gange
120 point
Dato : 12-06-03 19:00

Er der nogen der har haft abonnement på Skab & Sy og har kort til en pusletaske, beklæd en babykurv og diverse babytøj. Mine kort er desværre forsvundet og nu skal jeg være mormor. Det går jo virkelig ikke. Firmaet eksisterer desværre ikke mere, det har jeg undersøgt.

Venlig hilsen

EH Kejsers kone

Kommentar
Fra : Abby_henriksen

Dato : 28-06-03 12:13

Hej ...

Selv benytter jeg mig af bibliotekets fremragende samlinger.. De har alle håndarbejdsblade, så måske det var en idé. jeg har på et tidspunkt også fundet mønstre hos genbrugs- butikkerne.. "Igen"

Abby

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 29-06-03 13:28

Hej Abby

Tak for dit svar. Jeg har forsøgt bibliotekets samling af mønstre, men de er anderledes end det mønster-kort fra Skab & Sy som jeg efterlyser, og biblioteket har ikke kortsamlinger, kun blade og bøger.

Hilsen

EH Kejsers kone

Accepteret svar
Fra : anithus

Modtaget 120 point
Dato : 27-12-04 23:27

Jeg har lige købt sy-mønstre til 12.-, på bla en pusletaske, i Stof og Stil.

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 28-12-04 01:31

Tak for svaret anithus.