/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
argan olie
Fra : ecoargan
Vist : 304 gange
20 point
Dato : 08-02-14 18:13

troje du <a title="arganolie" href="http://moroccanarganoil.dk/" target="_blank">arganolie</a>er god til alergi?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-02-14 18:22

WHAT

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 08-02-14 18:24

allergi er noget du er overfølsom overfor,
som du ikke tåler og så skal undgå,
altså hjælper det ikke at smøre noget ekstra ovenpå.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-02-14 20:08

Den hjemmeside giver påstande om produkterne, som baserer sig på fundamentale biologiske fejltagelser. Der er mange af dem.
Vi optager ikke næring eller vitaminer gennem huden . Derfor er indhold af fundamentale nødvendige fedtsyrer ligegyldig og endda misforstået ,selv om du spiser olien.

Men der er mange andre uhyrlige påstande. Anprisningen er formentlig ulovlig og burde anmelses til sundhedsmyndighederne,

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-02-14 21:23

Arganolie er guld - og bliver guld.
Bruger olien efter morgenbarberingen, og min hud er sund, blød, dejlig, og rynkefri.

http://www.soendag.dk/Sundhed/Skoenhed/2012/08/33-aragan-olie.aspx

Mvh.
Tommy.