/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Coppershims
Fra : JUNKdeLUXE
Vist : 312 gange
100 point
Dato : 12-06-03 17:38

Hey Guyz,

Jeg vil høre om der er nogen, som kender til en forhandler i København som handler med ThermalTake's coppershim's?

Jeg mangler en til min nye cpu, og jeg gider ikke rigtig at betale 50kr i fragt for en shim til 35kr.

Modelen jeg mangler er en "Cobbershim A1594"
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=320388

På forhånd tak!

Venligst

JUNK de LUXE

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 100 point
Dato : 13-06-03 02:32

Hej Junk de Luxe,

øh... nu er jeg ikke lige så kendt i København... men jeg går da stærkt udfra at der er en del computerforretninger derover...

jeg vil gætte på at en af disse butikker ka' bestille en køler hjem til dig... ellers vil jeg kalde det ret dårlig service... men om du så ka' få den til discountpris som ved onlineforretningerne der ser ud til at ha' den ved jeg ikke... -->
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1724637910

såvidt jeg ka' se er det også kun PC-Fokus der sælger den til 35,- kr. hos SGH ligger den i øjeblikket på en 55,- kr. men hvis du vil spare fragten så prøv og se om du ikke ka' få den bestilt hjem hos en forhandler i nærheden...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 0raxter

Dato : 22-06-03 08:51

Kan virkeligt ikke finde den nogle steder i København... Har kigget rundt i butikkerne og har set intet... Ville også selv ha haft fat i den, men nu har jeg bestilt den på SHG.DK...

Godkendelse af svar
Fra : JUNKdeLUXE

Dato : 16-07-05 22:01

Tak for svaret strarup.