/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tosseanstalt søges
Fra : LuffeA
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 04-02-14 17:05

Jeg var en længere spadseretur tur i byen, folk smilede til mig, det er jo også godt vejr så man bliver positiv.
I et par butikker fik personalet også en munter holdning, jeg betalte bare og gik.

Årsagen til den gode og muntre stemning opdagede jeg da jeg kom hjem og skulle løsne snørebånd.............jeg havde taget to forskellige sko på, en sort og en lysegrå kondisko

Skal jeg gemme mig de næste 14 dage, gå i de samme butikker i morgen med normal påklædning eller lade mig indlægge ?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-02-14 17:22

Du har et par magen til og så ved du hvor højre og venstre er, jeg ville tage den anden halvdel på i morgen og gå i de samme butikker, det viser at du har humor!
Blot en betragtning
MV2

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-02-14 17:46

Pyt med det, du har bibragt de personer som har lagt mærke til det, et ekstra smil på læben
Vær du blot glad for det - de har sikkert allerede glemt episoden...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-14 18:20

Citat
Vær du blot glad for det - de har sikkert allerede glemt episoden...

Det skulle ikke undre mig at der allerede fiser et billede eller beskrivelse rundt på Facebook hvor jeg ikke selv er bruger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-14 18:28

Det er vist også på youtube "Den gale vandrer"

Hvis du bliver ved med at gå sådan, ender det med at blive en trend.

Til sommer kan du så afveksle med en gummistøvle og en sandal.

Ps. Vi er ved at arrangere en bustur over til tossen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-14 19:18

At jeg så i over 2 år har vaklet mere eller mindre grundet en sygdom de ikke kan finde ud af trods mange undersøgelser giver ekstra fordømmelse

Jeg glor sgu selv et øjeblik på de store branderter visse andre præsenterer på gaden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-14 20:31

Hvis de glor for meget, så husk at sige hvor du kommer fra ................ "Københavnstrup", nåe ja siger de og går videre, som intet var hændt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-14 20:40

Citat
Hvis de glor for meget, så husk at sige hvor du kommer fra ................ "Københavnstrup"

Ach, hvis man vil se et sted hvor de drikker igennem må det være Køge, lille provinsby som har (haft) flere store arbejdspladser, en aktiv stor havn og fyldt med bøndergårde lige udenfor bygrænsen mod syd og vest.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-14 20:50

Ja - jeg har selv arbejdet i en kort periode på Junkers, i forbindelse med ombygning og renovation af nogle store beholdere. (med fede kørepenge fra Glostrup, og uden at drikke noget igennem )

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-02-14 02:49

Citat
Ja - jeg har selv arbejdet i en kort periode på Junkers,

Ja, sådan en gang lakhærder kan man godt blive temmelig stiv af

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-02-14 05:00
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-02-14 09:16

Citat
Tosseanstalt søges

Tjaeh... du er jo allerede på en virtuel en af slagsen hér på Kandu.dk
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 05-02-14 14:34

Hvad med at komme i stiletter næste dag, og er de så hver sin farve, så vil det være et virkeligt hit.

tro endelig ikke du vil være samtaleemne i flere dage pga. din lille fejltagelse, de vil huske skoene, men mandens ansigt har de forlængst glemt.

Så trøst dig, i morgen er der ikke en der kan huske hvem du er, kun tossen med 2 forskellige sok.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-14 15:10

"Tosseanstalt søges" ??? Luffe, har du ikke nok i os på kandu?...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-02-14 17:21

Jeg fik lige en mail (med foto) hvor der spørges efter hvem den skøre nye trend-sætter er.

Hvad skal jeg svare.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 06-02-14 18:53

Ham kender jeg ikke, men jeg så ham godt på gaden den anden dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-14 21:18

LuffeA ->
Jeg skulle spørge fra min veninde om de også kan fås i damestørrelse ???
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : LuffeA

Dato : 14-02-14 16:38

Tak for svaret Stouenberg.

Jeg må vist hellere lukke inden den bliver tvangslukket og står som "Ikke besvaret"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-02-14 20:08

Dét 'svar'... når du ikke langt med !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-02-14 11:41

- det var så lidt Luffe, bogstaveligt talt...

God weekend