/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kan i hjælpe mig???
Fra : Emil.
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 12-06-03 16:35

Jeg har en Honda melody og nogle gange kan den starte og nogle gange ikke ved ikke hvad jeg skal gøre for den kan starte hver gang?? fordi min fætter har nyrenoveret hele motoren!!! kan i hjælpe mig??

Accepteret svar
Fra : wrapper

Modtaget 20 point
Dato : 12-06-03 19:56

det kan godt være at tændrøret skal renses eller udskiftes. det kan jo også godt være at den drukner når den ik gider at starte. hvordan kører den når den er startet? kan du give fuld gas?

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 12-06-03 21:20

Du kan prøve at justere tændingen.

NB: Husk at hælde benzin på.

Godkendelse af svar
Fra : Emil.

Dato : 13-06-03 15:32

Tak for svaret wrapper.

jeg tror du har ret i med at den drukner ved du om hvad jeg kan gøre for den ikke gør??
når jeg har startet den køre okay. den kan sådan nogenlunde komme hurtigt op i fart
håber du kan hjælpe mig så jeg kan starte hver gang ?? *G*

Hilsen Emil.