/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
brugt i iPhone 4s
Fra : bublebee
Vist : 583 gange
100 point
Dato : 13-01-14 20:42

Skal hjælpe min mor med at få gang i en brugt iPhone 4s Hun har købt. Når jeg når til at skulle indtaste apple id siger den at det ikke er det rigtige og at hvis telefonen er en gave eller har haft en anden ejer kan det være fordi den forrige ejer har været logget ind med find min iPhone.
Hvordan i al verden får jeg det så til at virke.
Logger man ind med den forrige ejers login hvordan ændrer man det så bagefter ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-01-14 21:01

Start med at logge ind med forrige ejers login - og så ændre det inde fra telefonen.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-01-14 08:15

Kan ikke engang komme ind på telefonen

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 14-01-14 18:11

Hm... Hvis den er stjålet -eller fundet--, så får du den nok ikke til at virke..
Din mor kan jo have købt en stjålet eller fundet telefon..
Når tidligere ejer har forsøgt "Find min Iphone" på den, så er fonen jo tydeligvis blevet væk for tidligere ejer.

Hvis den ikke er stjålet, så er det jo den tidligere ejer, du skal have fat på..

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 15-01-14 13:36

Tak for svaret Birgitta.
Den var købt af en ven så den er ikke stjålet - han havde bare ville prøve det af en dag for sjov. Vi fik dog så det problem at han ikke kunne huske sit apple id så vi kunne nulstille.
Men efter lidt bøvl fandt vi ud af det og fik nulstillet hans kode så vi kunne gå på icloud og fjerne telefonen fra hans find min i phone - så nu kører det :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-01-14 14:34

Nårh..... Jeg tror da også altid det værste.. Undskyld det.

Og tak for pointsene..

4s er en dejlig fone. Jeg har den selv, og jeg ville ikke ret gerne undvære den..

Se at få lært din mor at spille Wordfeud, Numfeud og Mindfeud.

Så er hun vel anbragt for resten af livet...

Spillene er lige til at hente i App-store..