/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP PSC 1510 All-in-One Printer
Fra : axelbjarne
Vist : 812 gange
100 point
Dato : 24-12-13 06:08

Jeg kan ikke få HP PSC 1510 All-in-One Printer til at fungere korrekt. Den kan godt scanne, men den vil ikke printe ud......på et tidspunkt hentede jeg et program ude ved HP, og så fik jeg den til at printe ud...den står som standard printer - kører Windows 8 Pro.....men lige hvor jeg fik fat i programmet som fik den til at virke - kan jeg ikke huske...ser ud til at den ikke bliver genkendt...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-12-13 06:16

Under enhedshåndtering finder jeg dette:

Device USBPRINT\HPDeskjet_1510_series\7&1ac93210&0&USB002 was configured.

Driver Name: null
Class GUID: {00000000-0000-0000-0000-000000000000}
Driver Date:
Driver Version:
Driver Provider:
Driver Section:
Driver Rank: 0x0
Matching Device ID:
Outranked Drivers:
Device Updated: false

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 24-12-13 10:07

Hej Aksel
fjern den printer som du mener er hp'en totalt fra pcens software. hvis den er sat til med USB tag dette stik ud. Installer medfølgende CD og dens software. hvis du havde USB så sæt det til-
så tror jeg det går bedre.
hilsen Steen glædelig Jul.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-13 11:06

Jeg ville også fjerne/af installere HP.
Fjern USB - Genstart
Start så med den CD som hører til printeren.
Følg anvisningen nøje.
Hvis du får valget mellem portene lpt og com - så er det com der er til USB.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-12-13 11:25

god jul til Eyvind også

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-12-13 15:00

Jow tak i lige måde.
Og så lige god jul til axelbjarne.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-12-13 18:25

God jul til jer alle også....samt et godt nytår...

Når jeg ser på portene, kan jeg se, at printeren bruger en USB002 Vituel printerport til HP Deskjet 1510. Den kan jeg ikke konfirgurere...

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-12-13 18:46

Jeg har fået den til at virke, ved at søge efter Hardware Diagnostic Utility's værktøj, så kunne jeg downloade ?HP Printer Install Wizard til Windows.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=dk&lc=da&dlc=da&jumpid=ex_r4155/hho/ipg/ccdoc/piw/&softwareitem=mp-122330-1

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 24-12-13 19:04

Tak for svaret stone47. En julegave...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-13 10:37

og

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-12-13 11:24

Ok selv tak. men er den der ikke også en wifi? hvis ja så er det ellers ok bare den står på et bord med strøm til og du kan flytte dig rundt. eller andre dimser kan lige printe på den. Men husk ingen windows maskiner må dele printeren den skal være sig selv på dit net, og alle andre skal finde den på nettet. Hvis windows pcer deler den kan den findes fleregange og du ved ikke hvilken du bruger og pludselig er den væk fordi en pc er gået ud. hilsen Steen