/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stalker udstødning?
Fra : Peter.ab
Vist : 635 gange
50 point
Dato : 11-06-03 19:06

Hey, jeg har en Gilera stalker med en 17,5 dellórto kaburator og 6grams ruller, alle begrænsninger er taget men den er virkelig tam. har hørt at jeg skal købe ny udstødning, da den originale er dårlig, hvilken skal jeg vælge når jeg har original cylinder, det skal helst ikke være en knæk udstødning... har tænkt på en Polini Startraffic er det sagen?

Accepteret svar
Fra : jlasse3

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-03 21:44

Hej Peter.ab!

Jeg har selv en Stalker og ville klart andbefale en Proma udstødning, jeg har selv haft en på og den lyder TOTAL fed, den kommer rigtigt til at prutte dejligt! Jeg skifted kun fordi jeg fik 47,6 cylinder, 26 mil karburator m.m. så får man mere effekt ud af en knækudstødning, ærgeligt for den lyder meget FED! Det vil helt sikker hjælpe en hel del, da den orginale udstødning, som du også nævner er meget dårlig, fodi den har et MEGET tynd forør så den kan ikke komme af med gassen! Og dermed bliver ufattelig tam, som du også skriver!

Hilsen Jlasse3

Ps. bare skriv hvis du vil vide mere.......

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 12-06-03 10:59

tak for svaret... ved du hvor jeg kan få fat på en proma udstødning?

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 12-06-03 11:29

Nu har jeg bestilt en Proma Legal udstødning og en 30kg tryk fjeder...

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 12-06-03 17:15

Hej Peter.ab

Jeg var vidst lidt for langsom til at svare...sorry! Men Proma Legal er den samme som jeg havde VOLD god, trykfjederen skal nok også hjælpe lidt på det!

Hilsen jlasse3

Ps. vil god høre mere når du får sat den på!!!

Kommentar
Fra : bullemand

Dato : 13-06-03 23:09

Ej, slap af mand!!!

Proma Legal er den en af de dårligste udstødninger som du overhovedet kan få... Ja, det er rigtigt at man "larmer" lækkert, men den giver ikke særlig meget med hensyn til ydelsen....

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 14-06-03 01:22

Jo den gir meget når han ikke har 47,6 cylinder aller andet "vildt" på! Når cylinder er standart er Proma Legal den bedste løsning........

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 15-06-03 14:34

jlasse3, jeg får først sat den på om en uges tid, pga. ferie, men du hører fra mig når dyret er monteret....

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 15-06-03 17:49

Peter.ab det lyder godt...........

Godkendelse af svar
Fra : Peter.ab

Dato : 22-07-03 15:21

Tak for svaret jlasse3.

Kommentar
Fra : Peter.ab

Dato : 22-07-03 15:23

jeg har fået sat promaen på den lyder rigtig fed, og mit speedo viser 70 selv op ad bakke.... så jeg er i godt humør for tiden... har tænkt på at købe ny cylinder....

Kommentar
Fra : jlasse3

Dato : 22-07-03 23:31

Jeg er glad for at høre at du er tilfreds med resultatet!!!!