/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gaskabel Yamaha 4 gear
Fra : Nick15
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 11-06-03 18:58

Hej Jeg har en yamaha 4 gear og har købt et gaskabel men det passer ikke på nede i kabaratoren det var til en DX'er som jeg har så prøvert jeg og købe en k1 og det passer heller ik havd fanden skal jeg gøre???

er der andre steder hvor man kan købe gaskabler???

Accepteret svar
Fra : stumpen

Modtaget 60 point
Dato : 11-06-03 19:03

Hejsa Hvor køber du Knallert dele??mvh.tln

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 11-06-03 19:04
Kommentar
Fra : stumpen

Dato : 11-06-03 19:07

Hej igen..Du skal købe dine knallert dele hos T.Hansen..Skriv nødagtig hvad Model du skal have til,og vupti får du sagerne som passer eller får du en mail hvis de ikke har delene,meget næmt og billig.I 99% af sådanne bestillinger har de sagerne fra dag til dag..mvh.Stumpen

Kommentar
Fra : stumpen

Dato : 11-06-03 19:09

Hej Nick det lyder mærkeligt at han ikke har et sådan kabel,jeg har da lige set det på "siden"Stumpen

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 12-06-03 07:41

Jeg fatter det heller ik! men i enden der skal ned i kabaratoren er der nået metal rundt om plastiv kablet og det passer ikke ned har prøvet og pille det af men det virkede SLET ikke

Mvh Nick

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:33

Tak for svaret stumpen.