/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia3650 E-mail?
Fra : HanSSoN
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 11-06-03 16:15

Er der nogle kloge hoveder her, som der kan hjælpe mig plz.
Jeg har en nokia 3650, og jeg vil gerne kunne se min mail på den! Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte det op. jeg har sonofon og min E-mail er på hotmail.com Der er noget med at den skal bruge navnet på en udgående sever og indgående sever. hvad skal de hedde når jeg bruger hotmail og har sonofon????

P.S.
Jeg er et stort spørgsmål?????? :o\

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-03 21:09

Din NOKIA telefon understøtter kun at hente e-mails fra pop3 konti, dvs. internet udbydere og steder som udgiver disse services. (gmx.net)(frac.dk).

Her er en side som beskriver hvordan du opsætter din telefon til internet og e-mail. Husk dog at udskifte alle værdier med dem du har fået fra din e-mail og mobiludbyder.
http://www.filesaveas.com/3650connect.html

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 07-08-03 23:48

Tak for svaret xodeus.