/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvad er der galt????
Fra : passola
Vist : 354 gange
44 point
Dato : 11-06-03 13:34

hej
jeg hart en passola hvor der drypper benzin ud af øverløbshullet i karburatoren hvorfor???
og nogle gange kan man ikke give den fuld gas så drukner den men så når man har kørt lidt kan man igen? hvorfor??

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 13:43

Hej Passola

Jeg vil tror at det er fordi svømmeren sidder fast. Den styrer en stift i karburatoren, som åbner og lukke for benzin tilførslen. Hvis den sidder fast eller der er snavs ved den stift, så vil der blive ved med at løbe benzin til karburatoren. Dette vil resultere i at benzin løber ud gennem overløbsslangen

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-06-03 14:47

Som Joker skriver... så er det højest sandsynligt det der er galt... skil kab. ad og rens det i sprit... hvis du står inde med en højtryksrenser så pust den lige igennem...

Mvh dr_scooter

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-06-03 14:49

rettelse... jeg mener selvfølgelig en kompresser!!!

Kommentar
Fra : passola

Dato : 11-06-03 15:31

ok så prøver jeg det men skal jeg kun rense svømmerhuset eller skal jeg rense den hele???

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 15:37

rens det hele, når du nu er igang