/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
befriminmobil
Fra : solgaard
Vist : 579 gange
1 point
Dato : 11-06-03 11:40

Hej kim

Hvorfor i alverden skulle jeg overføre pengene til dig hvis jeg ikke ville betale for ydelsen...??? lige så nemt som jeg kunne overføre pengene til dig kan du vel også føre dem tilbage --> eller du kunne have oplyst om at du var gået på ferie og dermed ikke havde mulighed for at overføre pengene før en given dato. så havde det været fuldt ud acceptabelt.! men du skriver at du vil overføre pengene og der går, ja nu er vi oppe på 13 dage uden at jeg har det fjerneste. så let som du kan gå på kandu i din ferie kan du vel også gå på den netbank..?? eller hvad.?

selvfølgelig kandu ikke vide om min mobil er blevet låst op--> men helt ærligt 50kr--> desuden ville jeg ikke gå til kandu med et tip hvis jeg bevidst prøvede på at snyde dig.. jeg kunne da aldrig finde på offentligt at bryde ud med noget som i mindre grad kunne ødelægge en forretning hvis det var mig selv der stod med flovmanden..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 11:52

Problemet er jo at banken ikke overfører penge i ferien.
Hvor har du 13 dage fra ? Jeg har lige set på din mail, den er sendt 03/06-2003 kl. 15.45 og vi har den 11/06 i dag.

Jeg kan godt forstå, at du ville blive sur, hvis vi talte om et større beløb og hvis jeg havde haft en mulighed for at overfører pengene. Jeg synes det er en barnlig opførsel at skrive sådan noget lort, uden at have en ordentlig grund til det.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 11-06-03 12:05

om banken ikke overføre penge i ferien..?? jeg kan sagtens overføre penge..

du har ret jeg talte forkert 8 dage min fejl..

det er ikke så meget beløbet det er jeg egentlig ligeglad med det er mere princippet..

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 12:14

Jeg har en erhvervsaftale med Sparekassen Himmerland. Der kan jeg ikke overføre penge i week-end og på helligdage. Så vi taler om to dage, hvor jeg kunne have overført dem, men på grund af tidsmangel, så nåede jeg det ikke. Hvis du mener det er så dårligt, så kunne du have skrevet en mail eller ringet til mig. Du kan jo se både telefon nummer og adresser på min hjemmeside. Men Nej, du skulle lige spille smart og skrive det i et offentligt forum, hvor alle kan se det. Jorden drejer jo ikke kun omkring dig, dette kunne jo være man havde rigligt at se til. Jeg knokler en hvis del ud af bukserne for at få www.BefriMinMobil.dk til at løbe rundt. Du sidder bare og venter på, at du kan ødelægge noget.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-06-03 12:22

jeg har nu heller ikke de store problemer med at flytte penge men nok om det det er en sag mellem jer.

men jeg kan da lige tilføje at http://www.BefriMinMobil.dk nu vil smide advokat på mig fordi jeg bruger samme logo som dem på min hjemme side hvem kan man så kalde for barnlige.
det er et logo der selv kommer med en boks hvor man kan gemme det nar man nu glider hend over det men det er nok kun for sjovt det er lavet sådan så man kan bruge sin ferie til at smide advokater på alm menig mand.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-06-03 12:23
Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 12:27

soll---> Hvis du går ind f.eks. www.McDonald.dk, så kan du også bare højre klikke på deres logo og gemme det. Det betyder jo ikke at du bare kan bruge det på din hjemmeside.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-06-03 12:34

det er rigtigt men der kommer ikke en lille boks frem på skærmen hvor der faktisk bliver opfordret til at gemme foto eller udskrive det.

men du gør bare hvad du mener der skal til så må jeg gøre hvad jeg mener skal til.

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 11 point
Dato : 11-06-03 12:38

Jeg morede mig ganske godt over tippet med "befri mine penge" LOL. Gav det faktisk 5 stjerner.... men jeg vil ikke blande mig.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-06-03 12:43

Soll---> Kan du så lige fortælle mig hvor du fandt det henne ???

Du kan jo se på flg. link at det ikke bare er noget som jeg digter op.
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=8556153

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 11-06-03 13:22

Lukker spørgsmålet af hensyn til befriminmobil