/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Forstærker til trådløs router
Fra : 2100
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 02-10-13 22:40

Jeg har en ASUS router: Hvordan kan jeg forstærke signalet til min PC når den er trådløs. Med kabel direkte fra routeren er min hastighed som den skal være på 61 Mbit op og ned. Ved trådsløs lige ved siden af routeren falden min PC til 29 Mbit op og ned. Kan man ikke få noget hvor min PC bedre kan modtage signalet.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-10-13 22:52

Routeren er en ASUS RT-N66U

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 60 point
Dato : 02-10-13 23:06

Citat
Med kabel direkte fra routeren er min hastighed som den skal være på 61 Mbit op og ned.

Det var en lidt mystisk hastighed?!?!?!?!?!
Men tilbage til dit problem.

Mon ikke det er fordi du kun forbinder med 802.11g istedet for 802.11n

Check hvilken hastighed du er forbundet med trådløst, check også om dit netkort understøtter 802.11n.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-10-13 23:09

Mon ikke det er fordi du kun forbinder med 802.11g istedet for 802.11n
Hvordan tjekker jeg dette.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-13 23:12

kommer jo an på hvilket styresystem der er tale om

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 02-10-13 23:13

Windows 7 prof

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-13 23:23

Kig nede ved uret i nederste højre side af skærmen.
Find dit trådløde netværk (Ligner en lille trappe)
klik på "trappen"
Der er en liste med trådløse net, en af dem er dit, ud for det står der tilsluttet.
Hold musen oven på det, tryk ikke på noget. der kommer en lille boks op hvor der står hvad du er forbundet med (se efter radiotype)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-10-13 23:26

En anden metode:

H.klik på dit trådløse net (det hvor der står tilsluttet) og vælg status
vælg detaljer og læs hvad der står ud for beskrivelse

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 08-10-13 19:06

Tak for svaret EXTERMINATOR.